فرماندار گناوه گفت:دستگاه‌های متولی در ایام ماه مبارک رمضان، نظارت‌ها و بازرسی بر بازار را به طور کامل و دقیق و با جدیت بیشتر انجام دهند و با قیمت‌های نامتعارف کالاهای اساسی برخورد قانونی شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ 11 April 2022

به گزارش تابناک بوشهر، محمدتقی صفری روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: بازاریان و اصناف شریف شهرستان گناوه مانند همیشه در عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به‌ ویژه در ماه مبارک رمضان با رعایت انصاف و قیمت‌های متعارف و اعلام شده عمل کنند و با مسئولان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهارداشت: در جذب کالاهای اساسی تنظیم بازار ، نیاز شهرستان در نظر گرفته شود و به گونه‌ای عمل کنید که کمبودی در این خصوص نباشد.

فرماندار گناوه با اشاره به برگزاری رزمایش مومنانه در ماه رمضان گفت: جمع آوری کمک‌ها و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان از برنامه‌های مهم در این ماه مبارک است و فراهم کردن شرایط برگزاری آن در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی از تلاش‌ دست اندر کاران ستاد خدمات سفر در ایام نوروز قدردانی کرد و افزود: در تعطیلات نوروز با تلاش و همکاری بسیار خوب همه دست اندر کاران ستاد و همدلی مردم به هموطنان خدمات رسانی خوبی انجام شد و همچنین با کمبود کالاهای اساسی روبرو نشدیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار