معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: ساعات کاری ادارات در استان اردبیل از هشت صبح تا ۱۴ ظهر تعیین شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ 11 April 2022

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از استانداری، کاظم دبیر در جلسه کنترل ترافیک شهر اردبیل اظهار داشت: با توجه به همزمانی ساعات شروع و پایان کار ادارات با مدارس، مقرر شد با یک ساعت تأخیر فعالیت ادارات و بانک‌ها در استان اردبیل آغاز شود تا این تداخل برطرف شود.

وی تصریح کرد: از فردا ادارات استان و بانک‌ها از ساعت هشت صبح در خدمت مردم خواهند بود و فعالیت‌ آنها تا ساعت 14 ادامه خواهد داشت که بانک‌ها نیز تا ساعت 13 ظهر باجه‌های خود را فعال می‌کنند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت‌: روزهای پنجشنبه نیز ساعات کار ادارات و بانک‌ها هشت صبح تا 13 ظهر تعیین شده است.

دبیر افزود: بر اساس مصوبه دولت در ماه مبارک رمضان با یک ساعت کاهش ادارات فعالیت خود را انجام می‌دهند که در استان تصمیم بر این شد با توجه به همزمانی شروع و پایان کار ادارات با مدارس و دانشگاه‌ها این یک ساعت کاهش در نوبت صبح اعمال شده و کارکنان تا ساعت 14 بعد از ظهر فعالیت خود را ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با این اقدام و همچنین برنامه‌ریزی مناسبی که در راه‌اندازی سرویس مدارس انجام می‌شود، از شدت ترافیک شهر اردبیل کاسته شده و ما در نوبت صبح، ظهر و عصر شاهد تشدید ترافیک نباشیم.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل اضافه کرد: آموزش و پرورش قرار است از روزهای آینده سرویس مدارس را فعال کند و در کنار آن انتظار می‌رود خانواده‌ها نیز همکاری لازم را در رفت و آمد فرزندانشان به مدرسه داشته باشند و تا حد امکان از تردد با خودروهای شخصی در داخل مسیرها و هسته‌ مرکزی شهر بکاهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار