کد خبر: ۱۰۳۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸ 10 April 2022

رئیس کمیسیون تحقیق نظارت و حقوقی شورای شهر تبریز در جلسه امروز شورا اظهار کرد: کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند بنا بر ضرورت تشکیل داده شد و نیازمند برگزاری جلسات هفتگی نیست. اگر موضوعی پیش بیاید، تشکیل جلسه خواهیم داد.

روح الله دهقان نژاد ادامه داد: در شهرهای دیگر نیز این کمیسیون وجود داشته و کمیسیونی هدفمند و تاثیرگذار است.

او افزود: به طور مثال رسیدگی به برخی موضوعات و طرح‌های این حوزه و بخصوص فیبرهای نوری که چندین سال است متولی ندارد می تواند پیگیری شود.

در این بین رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز نیز اظهار کرد: کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند از ضرورت‌های بزرگ بود که ظرفیت‌های زیادی در این حوزه وجود دارد.

سید کاظم زعفرانچی‌لر افزود: در اکثر شهرها و کشورهای دیگر درآمدهای زیادی از این محل حاصل شهر می‌شود که درآمدی پایدار است و ما می‌توانیم از ظرفیت این حوزه در پایدارسازی درآمد شهرداری بهره‌مند شویم.
او یادآور شد: از تمام کسانی که در این حوزه دغدغه‌ مند بوده و ایده و طرح‌هایی دارند، می‌خواهیم این موضوعات را به ما ارائه کنند.

خاطرنشان می شود، شهرام دبیری، سید کاظم زعفرانچی‌لر و روح الله دهقان‌نژاد به عنوان اعضای کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار