رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: واحد ابوموسی تنها دانشگاهی است که در سطح کشور خوابگاه رایگان، هزینه رفت و آمد دانشجویان و اساتید به صورت رایگان انجام می پذیرد. هرچند در سیستم نظام آموزشی، این دانشگاه تعهدی برای فراهم کردن خوابگاه دانشجویی وجود ندارد، اما در ابوموسی برای دانشجویان خوابگاه رایگان فراهم است.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 30 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، صمد حمزه یی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس، اظهار داشت: راه اندازی این پژوهشکده با هدف توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویان، استادان و پژوهشگران در حوزه علوم دریایی انجام می شود.
 
وی گفت: فیزیک و زیست دریا، مهندسی محیط زیست، حقوق دریا با گرایش حقوق بین الملل ازجمله بخش های مهم این پژوهشکده در جزیره ابوموسی است.
 
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان افزود: در حال حاضر 600 دانشجو در 10 رشته کارشناسی و 2 رشته کارشناسی ارشد حسابداری و ادبیات در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
 
حمزه یی بیان داشت: توسعه رشته‌های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی بر اساس اقلیم و متناسب با شرایط و نیازمندی های هر منطقه صورت می گیرد.
 
وی در مورد امکانات دانشگاه پیام نور ابوموسی به دانشجویان نیز گفت: دانشگاه پیام نور ابوموسی که از سال 86 راه اندازی شده به نسبت جمعیت دانشجویی خود از امکانات خوبی برخوردار است.
 
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: واحد ابوموسی تنها دانشگاهی است که در سطح کشور خوابگاه رایگان، هزینه رفت و آمد دانشجویان و اساتید به صورت رایگان انجام می پذیرد.
 
حمزه یی تصریح کرد: هرچند در سیستم نظام آموزشی، این دانشگاه تعهدی برای فراهم کردن خوابگاه دانشجویی وجود ندارد، اما در ابوموسی به دلیل شرایط خاصی که ,وجود دارد این امکان برای دانشجویان و اساتید فراهم شده است.
 
وی در پایان در خصوص راه اندازی شعبه بشاگرد نیز گفت: به دلیل وجود دانشگاه‌های آزاد و علمی و کاربردی، نیاز به راه‌اندازی پیام نور در بشاگرد دیده نشده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مینا میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
سلام خسته نباشید شماره تلفن دانشگاه پیام نور واحدابوموسی رو میخواستم ممنون باتشکر.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار