فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک
کد خبر: ۱۰۳۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ 06 April 2022

به گزارش تابناک گیلان ، جلسه کمیته اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر حسین ذاکر استقامتی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .  

 

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این جلسه   با اظهار به اینکه جذب حداکثری کالاهای اساسی برای شهرستان ضروری است تاکید کرد : دستگاههای ذیربط اهتمام ویژه ای نسبت  به بازرسی های مشترک بمنظور  برخورد  با متخلفین ، کم فروشان ، گران فروشان و احتکارکنندگان داشته باشند .

وی  با اشاره به رصد مشکلات و رفع آن گفت :  تنوع قیمت در بازار با درنظر گرفتن نوع کیفیت ها وجود دارد که نیازمند پایش و رصد مستمر است و لازم است در بازرسی ها اعضای ستاد تنظیم بازار همانند  جهاد کشاورزی ، صمت ، دامپزشکی و سایر دستگاههای مربوطه بطور جدی وارد میدان شوند تا قدرت اجرایی و پایش را به همراه داشته باشد  وبا گران فروشان ، احتکارکنندگان ، کم فروشان  برخورد قانونی صورت گیرد که با اتخاذ تدابیر لازم در جلسات گذشته ، خوشبختانه گشت های مشترک در سطح بازار نسبت به رصد و پایش در حال انجام وظیفه سازمانی خودشان هستند .

نماینده عالی دولت در شهرستان وضعیت موجود  نانوایی های شهرستان افزود : رعایت پروتکل های بهداشتی، کشیک نانوایی ها ، عدم تعطیلی ، کیفیت نان  از جمله مواردی است که مورد توجه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک قرار دارد  و در صورت مشاهده اینگونه تخلفات  ضمن برخورد با متخلفین سهمیه آرد فوق العاده  قطع  خواهد شد .

 دکتر حسین ذاکر استقامتی با اعلام اینکه طرح جامع تنظیم بازار باید تدوین شود تصریح کرد: تنظیم بازار برابر است با آرامش مردم که برای رسیدن به این هدف باید  ضمن شناسایی انبارها و میزان تحت پوشش شرکت ها بارصد و شناسایی  مشکلات در کاهش تخلفات تلاش باید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شبکه توزیع مویرگی را برای توزیع کالاها ضروری دانست واظهار کرد  : نحوه توزیع هم برای فروشگاه های زنجیره ای و هم سوپر مارکت ها  ، توزیع عادلانه باشد تا دسترسی همه به کالاها امکان پذیر باشد .

 در ادامه هر یک از اعضای جلسه گزارشی از حوزه خود ارائه دادند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار