کد خبر: ۱۰۳۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 06 April 2022
روابط عمومی های دستگاههای اجرایی که اصلی ترین نقش را در اطلاع رسانی درست و شفاف از خدمات دولت برعهده دارند، باید برای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان در ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم با همه توان به میدان «جهاد تبیین» آمده و برای روشنگری و رفع اتهامات و شبهات تلاش کنند.
 
 
 
به گزارش تابناک همدان، اولین نشست تخصصی روابط عمومی‌ها در راستای تحقق شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گذاری کردند در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار- همدان برگزار شد.

روح اله نباتی فرماندار این شهرستان با بیان اینکه در بحث اطلاع رسانی و آگاه سازی، ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های خود همسو با خبرنگاران باشند، بیان کرد:  مقام معظم رهبری فرمودند شعاری که گفته می‌شود تکرار نکنید بلکه آنرا عملیاتی کنید و به نظر من دلیل این امر به خاطر هجمه رسانه‌ای است که امکانات، اقدامات و هرآنچه که نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد دیده نمی‌شود  لذا نیازمند جهاد تبین است.

وی اشاره کرد: بخشی از جهاد تبیین به صورت اداری و سیستمی از بعد شخصی بر عهده روابط عمومی هاست با توجه به اطلاعاتی که روابط عمومی‌ها از عملکرد‌های دولت و نظام دارند و کمتر کسی آن اطلاعات را دارد لذا روابط عمومی‌ها بخشی از جهاد تبیین را تشکیل می‌دهند که باید به آن پرداخته شود.

نباتی با ذکر شعار سال "تولد، دانش بنیان و اشتغالزایی" تصریح کرد:  باید در صدد تولیدی باشیم که دانش بنیان باشد و اشتغال آفرینی کند که به همین منظور نیازمند تبیین و شناسایی راه حل‌ها باشیم و در حوزه رسانه بازنشر داده شود، زیرا رسانه افکار عمومی را هدایت می‌کند.

فرماندار شهرستان بهار تاکید کرد: با توجه به وظایف روابط عمومی که باید در صدد شناسایی و هدایت  افکار عمومی است لذا باید هر یک از افراد از منظر خود دانش بنیان و اشتغال آفرینی را تبیین و بیان کنند.

ارائه شهرستان بهار به استان و کشور 
نباتی با بیان اینکه این شهرستان پتانسیل‌های بالایی دارد، اشاره کرد :  بسیاری از امکانات استان و مرکز استان را این شهرستان تامین می‌کند، از جمله تامین گوشت مرغ، سیفی جات و سبزی جات، آب و ....  اما به دلیل نزدیک بودن به مرکز استان در قالب تهدید برای شهرستان تلقی می‌شود بنابراین نیازمند این هستیم که این تهدید به فرصت تبدیل شود.

وی یاد آور شد: ارائه ظرفیت‌های شهرستان در بعد استانی و ملی باید صورت گیرد  که به همین منظور جشنواره عکاسی برگزار خواهد شد که این شهرستان در قالب فریم‌های عکس چهره شهرستان به مخاطبان عرضه شود.
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار