مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در طرح ملی پویش «هلال رحمت» یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در استان قزوین توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 05 April 2022

به گزارش تابناک قزوین، حسن آصفی در این خصوص اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین یک هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی و معیشتی که هر بسته شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، چای، قند و … است بین خانوارهای نیازمند توزیع کرد.

وی عنوان کرد: ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که در قالب پویش هلال رحمت و با کمک خیرین و داوطلبان جمع آوری، بسته بندی و توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: از ظرفیت خانه‌های هلال و همراهی داوطلبان در خصوص جذب منابع، کمک‌های نقدی و غیرنقدی در شعب و دفاتر نمایندگی هلال احمر استان استفاده شد.

وی با بیان اینکه طرح ملی پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح «فرشتگان رحمت» و «همای رحمت» توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی شده و در حال اجراست، ادامه داد: این طرح از اسفندماه سال گذشته و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده و جامعه هدف آن را خانوارهای نیازمند، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی تشکیل می‌دهند.

آصفی افزود: پویش "هلال رحمت" با شعار «همه با هم توقف ناپذیریم» و با نقش آفرینی شعبات و اهتمام و همراهی خانه‌های هلال و با همکاری خیرین حقیقی و حقوقی، سمن‌ها، مؤسسات خیریه و بنگاه‌های اقتصادی تا پایان ماه مبارک رمضان در اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با تشکر از همه خیرین و نیکوکاران و همراهی خانه‌های هلال در اقصی نقاط استان که برای این پویش فعالیت نمودند و توانستند در تأمین نیازمندی‌های گروه‌های هدف، هلال احمر را همراهی کنند عنوان کرد: مهم‌ترین سرمایه جامعه کمک به هم نوع است که اگر هوشمندانه عمل کنیم و تحلیل دقیق از وضع موجود داشته باشیم، با وجود این سرمایه اجتماعی از تمامی تهدیدات عبور خواهیم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: خیرین و مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۶۰۳۶۴۵۷۲ بانک ملت به نام خیرین جمعیت هلال احمر استان قزوین واریز کنند و در این پویش یار و همراه اقشار آسیب پذیر جامعه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار