مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از افزایش ۲۵ درصدی تردد در محور‌های استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: آمار مسافران جابه‌جا شده توسط ناوگان عمومی هم در این بازه زمانی ۳۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ 05 April 2022

به گزارش تابناک زنجان، مقایسه آمارهای تردد و جابه‌جایی مسافر در محورهای استان زنجان بیانگر افزایش ۲۵ درصدی تردد و ۳۰ درصدی مسافر در محورهای استان است، در این رابطه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس از ثبت ۲ میلیون و ۶۳۹ هزار و ۲۴۶ تردد در محورهای استان از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا روز گذشته در محورهای استان خبر داد و افزود: در همین بازه زمانی سال گذشته ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۷۵۲ تردد ثبت شده بود.

عبدالحسین علی‌اکبری تعداد مسافران جابه‌جا شده در ایام نوروز را توسط ناوگان عمومی استان ۳۹ هزار و ۲۴ نفر اعلام و تصریح کرد: آمار مسافران جابه‌جا شده در ایام نوروز سال گذشته ۳۰ هزار و ۸۷ مورد بوده است.

وی ادامه داد: آمار مسافران جابه‌جا شده توسط ناوگان عمومی استان نسبت به آمار ایام نوروز سال ۱۴۰۰ افزایش ۳۰درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی را در ایام نوروز 9 مورد اعلام کرد و گفت: این آمار در سال گذشته ۱۳ مورد ثبت شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار