کد خبر: ۱۰۳۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ 05 April 2022

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی می گوید وزارت اقتصاد کنترل مناسبی روی قیمت ها نداشته است و به عملکرد این وزارتخانه در این زمینه انتقاد وارد است.

 انتقاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از افزایش قیمت ها

 مهرداد گودرزوند چگینی در گفتگو با الف با اشاره به عملکرد تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: البته مدت زمان زیادی از روی کار آمدن دولت سیزدهم نمی گذرد لذا برای ارزیابی عملکرد این دولت زود است.

وی در عین حال ادامه داد: اما سیاست های دولت می تواند به سمت کنترل قیمت ها پیش برود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه شخص رییس جمهور به حل مشکلات اقتصادی معتقد است لذا بازدیدهای میدانی زیادی را انجام میدهد، گفت:  تیم اقتصادی  دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی وقت و توان بیشتری را به کار گیرد.

وی در ادامه با انتقاد از وزارت اقتصاد، گفت: وزارت اقتصاد کنترل مناسبی روی قیمت ها نداشته است و این عدم کنترل بر قیمت ها انتقادی است که به عملکرد این وزارتخانه وارد است. 

چگینی در ادامه بیان کرد: پیش بینی مقادیر مورد نیاز برای جاماندگان سهام عدالت در بودجه انجام گرفته است، امید است که این کار انجام شود. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره حذف ارز 4200 تومانی، افزود: من به شدت مخالف حذف ارز 4200 تومانی در شرایط موجود کشور هستم، به این دلیل که  فشار زیادی به دهک های پایین جامعه تحمیل می کند. معتقدم که دولت ابتدا باید زیرساخت ها را آماده کند.

وی ادامه داد: در مصوبه حذف ارز 4200 تومانی مجلس تأکید کرده است که چنانچه دولت بتواند زیرساخت ها را آماده کند، این ارز را بردارد. 

چگینی در ادامه یادآور شد: کالاها باید با قیمت ارز 4200 تومانی به دست مردم برسند.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه در پایان خاطرنشان کرد: انتصابات دولت باید با تیم قوی تری صورت بگیرد تا کمک بیشتری در رابطه با مسائل اقتصادی به دولت شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار