از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
پروانه انتشار رسانه غیر برخط هدفمندسازی یارانه‌ها و توسعه اقتصادی از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 04 April 2022

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در راستای تکمیل فرایند قانونی مجوزدو فصل نامه تخصصی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، پروانه انتشار رسانه غیر برخط هدفمندسازی یارانه‌ها و توسعه اقتصادی از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
 امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در خصوص کسب مجوز این پروانه عنوان کرد: در راستای سیاست‌های ترویجی و ارتقاء مدیریت دانش سازمان و همچنین به جهت معرفی آخرین دستاوردهای پژوهشی و ایجاد زمینه تبادل اندیشه، ارتقای سطح دانش صاحب نظران، کمک به ایجاد ارتباط بین مراکز علمی و تحقیقاتی و بهره مندی پژوهشگران، نویسندگان، اساتید، دانشجویان و افراد صاحب نظر از آثار حوزه تخصصی اقتصاد یارانه‌ای سازمان، این مهم توسط این سازمان پیگیری و در نهایت پروانه انتشار رسانه بصورت غیر برخط از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
وی اضافه کرد: این پروانه بصورت تخصصی در زمینه اقتصادی و به زبان فارسی و ترتیب انتشار دو فصل نامه به صاحب امتیازی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به شماره ثبت ۹۱۶۰۶ صادر و به این سازمان ابلاغ شده است.
حاجتی اضافه کرد: دو فصل نامه تخصصی سازمان مقالات علمی در زمینه علوم اقتصادی که به نحوی با قوانین مختلف مانند هدفمندسازی یارانه ها، تبعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن، توزیع عادلانه کالا و خدمات، قیمت گذاری حامل‌های انرژی، قوانین مصرف کننده، هدف‌مند نمودن بکارگیری منابع کمیاب، تثبیت قیمت‌ها، توزیع درآمد، حمایت از اقشار کم درآمد، تولید کننده گان، صادرکنندگان داخلی، تجارت و سرمایه گذاری ها، بازار، ارز، حوزه‌های بانک، و... مرتبط با حوزه‌های یارانه‌ای باشد را مورد ارزیابی و پذیرش قرار می‌دهد و در نهایت بعداز هر شش ماه بصورت برخط برای علاقمندان در پرتال خدمت رسان سازمان به آدرس www.hadafmandi.ir منتشر می‌شود.
شایان ذکر است، مجوز دو فصل نامه تخصصی «هدفمند سازی یارانه‌ها و توسعه اقتصادی» در هفته پژوهش سال ۱۴۰۰ صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار