استاندار اردبیل گفت: در نیمه دوم سال گذشته، ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه عمرانی و اقتصادی استان اردبیل جذب و پروژه‌های مهم عمرانی فعال شد که ۹۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار، نقدی بود.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ 03 April 2022

 

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست با کارکنان استانداری و تشریح برنامه‌های کاری سال جدید اظهار کرد: در نیمه دوم سال گذشته، ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه عمرانی و اقتصادی استان اردبیل جذب و پروژه‌های مهم عمرانی فعال شد که ۹۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار، نقدی بود و تأثیر زیادی در پیشرفت پروژه‌ها داشت.

وی افزود: هم‌چنین ۱۵۰ میلیارد تومان نیز به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق شد که امیدواریم با تزریق این میزان اعتبار، اجرای نقاط گلوگاهی پروژه راه‌آهن شتاب گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: تلاش برای اجرای زیرساخت‌های دیگر ارتباطی از جمله بزرگراه شمال - جنوب و توسعه زیرساخت‌های خدماتی از جمله آب، گاز و برق از دیگر برنامه‌های استان اردبیل است که تحقق آن همکاری متولیان امر و کارکنان دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای وضعیت اقتصادی استان اردبیل

عاملی بیان کرد: بهبود وضعیت نامناسب استان اردبیل در زمینه شاخص‌های اقتصادی و توسعه، نیازمند اقدامات تحول‌آفرین در استان بوده که این اقدامات با هم‌گامی بیش از پیش کارکنان دستگاه‌های اجرایی سرعت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: آینده فرزندان استان اردبیل در گرو برنامه‌ریزی و اقدامات توسعه‌گرایانه بوده که باید در این راستا همگی با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان برای ارتقای وضعیت اقتصادی و ثروت عمومی استان تلاش نماییم.

استاندار اردبیل گفت: همه کارکنان و مسؤولان فارغ از سلیقه‌های فکری در حفظ عزت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم نظر مشترکی دارند که حمایت‌ها و همکاری‌های آن‌ها جهت اجرای برنامه‌های اقتصادی استان اردبیل که برای ۴ سال تدوین شده، یک ضرورت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار