نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تحریم سپاه پاسداران تحریم کشور است و تیم مذاکره کننده باید از حریم و شخصیت این نیروی مردمی در مذاکرات هسته‌ای با قدرت دفاع کند.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 01 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، افزود:جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت امام راحل(ره)، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و خون مطهر شهدا در اوج عزت و اقتدار است.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی امروز پس از ۴۳ سال که هدایت این کاروان بزرگ ۱۰ سال توسط امام خمینی(ره) و ۳۳ سال توسط رهبر معظم انقلاب انجام شد به یکی از قدرت‌های بزرگ علمی و نظامی جهان تبدیل شده‌ است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی با شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» از ابتدای انقلاب تاکنون راه خود به رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری با قدرت ادامه داده و از این پس نیز با این شعار ادامه می‌دهد.
امام جمعه اراک با یادآوری برخی مشکلات اقتصادی در کشور گفت: امید است این مشکلات امسال با همت و تلاش دولت، قوه قضائیه و مجلس برطرف شود.
آیت الله دری با اشاره به برخی گشایش‌ها در زمینه صادرات نفت گفت: اکنون بیشتر گاز تولیدی کشور در داخل مصرف می‌شود و امید است با صرفه جویی مصرف گاز، زمینه صادرات این محصول نیز فراهم شود.
وی با تاکید بر حفظ خط قرمزها توسط تیم مذاکره کننده در برجام تاکیدکرد: سپاه پاسداران از ارکان نظام و سرمایه ملی کشور است و این نهاد انقلابی با ملت، ارتش و نیروی انتظامی عجین است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: این مسئله مهم به اقتدار و عزت ملی ملت ایران بازگشته و زمان دخالت آمریکا در امور داخلی کشور گذشته و باید به خواست و اراده مردم ایران احترام بگذارد.
وی ادامه داد: ملت ایران و سپاه پاسداران یک پیکر هستند و مردم از عزت ملی خود دفاع خواهند کرد و تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز در این مسئله نباید کوتاه بیاید.
امام جمعه اراک با اشاره به تحریم ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران در مدت ۴۰ سال گذشته گفت: مردم کشور در این مدت با وجود تحریم‌ها تمامی کارها را پیش برده و از این پس نیز با رهبری مقام معظم رهبری فعالیت‌های در حوزه‌های مختلف را پیش خواهند برد.
آیت الله دری نجف آبادی با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان و سفارش مردم به روزه گرفتن، انجام کار خیر و نگاه داشتن حرمت این ماه، افزود: شهروندان در صورتی که به دلایل مختلف از جمله بیماری امکان روزه گرفتن برای آنها وجود ندارد از تظاهر به روزه خواری خودداری کنند.
وی اظهار داشت: پلیس نیز موظف است نسبت به کسانی که تظاهر به روزه خواری می کنند با قاطعیت برخورد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار