نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیام مشترکی ۱۲ فروردین ماه را تجلی عزم و اراده ملی برای تحقق حاکمیت اسلامی اعلام کردند.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ 01 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام می افزایند:ظهور جمهوری اسلامی ایران، گفتمانی نوین و امیدبخش برای مستضعفان جهان به وجود آورد و توسعه این گفتمان مولفه‌هایی همچون استکبارستیزی و استقلال‌طلبی را در حیات جوامع آزادیخواه جهان جاری نمود به طوری که روز به روز شاهد عمق بخشی انقلاب اسلامی و افول قدرت نظام سلطه در سطح منطقه و جهان هستیم.
در ادامه این پیام آمده است: دوازدهم فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و مقطع تاریخی بی نظیری در تاریخ کشور ایران است تا خورشید انقلاب نورافشانی کند و این امت را به خداباوری، استقلال و فتح قله‌های عظمت و شکوه رهنمون سازد.
در ادامه این پیام آمده است: با تدبیر هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ با بیش از ۹۸ درصد رای آری عموم مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران، بنیان حکومت اسلامی شکل گرفت و این نظام مقدس در طول ۴۳ سال گذشته به دنیا ثابت کرد می‌توان بر پایۀ شریعت اسلام و با محوریت «ولایت مطلقه فقیه» و استقرار نظام بر پایه دین به تمام قله‌های رفیع عزت و پیشرفت، عدالت و تعالی رسید.
نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی در این پیام آورده‌اند: به درستی که ۱۲ فروردین نقطه عطف و تاریخی ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی و نخستین ثمرۀ ارزشمند و دستاورد سترگ پیروزی انقلاب اسلامی است که و ملت فهیم ایران اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته با تمام وجود از آن حمایت کردند و همواره به جهانیان ثابت کردند هرگز از مسیر انقلاب اسلامی خارج نمی‌شوند.
این پیام می افزاید: اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، عزتمندی و عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسالت می‌نماییم و امیدواریم که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» شده است، با کمک و حمایت ملت بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار