مراسم یادبود علما و روحانیان فقید، حضراتِ آیات سید مجتبی رودباری، محمد محمدی ری شهری، شیخ محمد کاظم پناه و شیخ اسماعیل صدیقی امروز در رودسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ 31 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان؛ حجت الاسلام والمسلمین مدنی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به اینکه علما و روحانیان برای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی بسیار تلاش می‌کنند گفت: علما در راه ترویج اسلام و خدمت به مردم لحظه‌ای کوتاهی نکردند و آثار ماندگار متعددی از خود به جا گذاشتند.
وی با بیان اینکه علما همواره به عنوان چراغ راه به روشنگری مسیر زندگی انسان‌ها پرداخته اند افزود: امروز نیز نقشِ علما، با تاسی از دستورات اسلام، در هدایت بشریت، نقشی بی بدیل است، بطوریکه با تلاش علما، امروز اسلام به سراسر دنیا صادر شده است.
حجت الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به اینکه رحلت آیت الله رودباری، ضایعه‌ای سنگین برای گیلان است گفت: تقوا، ساده زیستی و مردمی بودن از مهمترین صفات این عالم بزرگ بود که مردم گیلان با این صفات به خوبی آشنا هستند.
آیت الله محمد محمدی ری شهری سرپرست آستان عبدالعظیم حسنی، سید مجتبی رودباری از علمای برجسته گیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمدِ کاظم پناه، از اساتید حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی امام جمعه اسبق کلاچای بودند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار