سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، با خانواده شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی که در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسیده بود، در اراک دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ 30 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرمانده نیروی قدس سپاه در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده شجاع و با اخلاق مدافع حرم و آرزوی صبر برای خانواده ایشان از خداوند متعال و با نثار درود و سلام و قرائت فاتحه برای روح آن شهید والامقام، نکاتی را در زمینه جهاد و شهادت و مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم برشمرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در این دیدار گفت: سردار شهید مجیدی از پاسداران شجاع و دلاور استان مرکزی بود که با ولایتمداری و روحیه شهادت طلبی همواره در اجرای ماموریت ها و رسالت های پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی پیشگام بود.
سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی اخلاق قرآنی را مهمترین ویژگی شهید مجیدی خواند و افزود: این شهید والامقام با عمل جوانان را جذب ارزش‌های دینی و انقلابی می کرد.
وی ادامه داد: شهید مجیدی از قاریان و حافظان قرآن کریم بودند و همیشه در ترویج و توسعه اخلاق و فرهنگ قرآنی اهتمام می ورزیدند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی یادآورشد: سردار شهید مجیدی با انتخاب جهاد فی سبیل الله بار دیگر برای اسلام و انقلاب اسلامی عزت و سربلندی خلق کرد.
سرهنگ کریمی افزود: این شهید والامقام از افتخارات استان مرکزی بودند و مردم استان هم با تشییع و مراسمات باشکوهی که برای شهید برگزار کردند علاوه بر تکریم شهید بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
پاسدار رشید اسلام سردار سعید مجیدی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت در ۱۳ خرداد سال ۱۴۰۰ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.
پیکر پاک سردار شهید سعید مجیدی روز دوشنبه ۱۷ خرداد، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم اراک تشییع و به خاک سپرده شد، از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار