مدیرکل هواشناسی اردبیل گفت: در روز پنجشنبه، در مناطقی از استان بارش خفیف باران انتظار می‌رود و روزهای ۱۲ فروردین و ۱۳ فروردین (روز طبیعت)، شاهد آسمانی صاف با افزایش دما در سطح استان خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ 29 March 2022

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از هواشناسی استان، سیاوش محمدیبا اشاره به پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار داشت: بررسی نقشه هواشناسی نشان می‌دهند طی امروز، آسمان استان در طول روز صاف تا نیمه ابری با وزش بادهای جنوبی، از عصر به‌تدریج افزایش ابر و در طول شب و صبح فردا در مناطقی مه پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در روز سه شنبه هفته جاری با تغییر الگوی جریانات، بادهای شمالی در بیشتر مناطق استان حاکم خواهد شد و از نظر دمایی طی این دو روز هوای خنک تا نسبتاً سرد همچنان در منطقه ماندگار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز چهارشنبه (10 فروردین) شاهد افزایش چند درجه‌ای دما نسبت به روزهای قبل و وزش بادهای تند جنوبی در سطح استان خواهیم بود.

محمدی ادامه داد: در روز پنجشنبه (11 فروردین)، در مناطقی از استان بارش خفیف باران انتظار می‌رود و روزهای 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی) و 13 فروردین (روز طبیعت)، شاهد آسمانی صاف با افزایش دما در سطح استان خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار