بررسی آمارهای روزانه کرونا در استان چهارمحال و بختیاری در یک هفته گذشته نشان می‌دهد این استان ۵ روز از ۷ روز گذشته را بدون فوتی کرونایی گذرانده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹ 28 March 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، بنابر آخرین آمار از سوی وزارت بهداشت و درمان مجموع بیماران مبتلای به ویروس کرونا تا ظهر امروز به 7 میلیون و 154 هزار و 3 نفر رسیده است که از این تعداد 6 میلیون و 858 هزار و 772 نفر بهبود یافته‌اند.

 

همچنین با فوت 42 بیمار مبتلای به کرونا مجموع فوتی‌های ناشی از این ویروس به 140 هزار و 63 نفر رسیده، قابل ذکر است که هم‌اکنون  تعداد یک هزار و 513 نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی کشور بستری هستند.

 

در استان چهارمحال و بختیاری طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در روز گذشته تا ظهر امروز 96 بیمار با علایم بالینی مشکوک به ویروس کرونا به مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری مراجعه داشتند که از این تعداد 24 نفر بستری شدند.

 

با بستری شدن 24 نفر در روز گذشته مجموع بستری‌های در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به 85 مورد رسیده است که از این تعداد 64 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ آزمایش جهت ابتلا یا عدم ابتلا به این بیماری هستند.

 

همچنین طبق آمار کرونا در استان تا ظهر امروز تعداد موارد بستری مثبت جدید 10 نفر و تعداد موارد مثبت سرپایی در روز گذشته تا ظهر امروز 42 نفر اعلام شده است.

 

گفتنی است در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلای به ویروس کرونا در استان به ثبت نرسیده است که مجموع جان‌باختگان ناشی از این ویروس همان یک هزار و 840 نفر است.

 

همچنین هم‌ اکنون 10 بیمار با حال وخیم و نسبتاً بد در icu مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت و درمان بستری هستند.

 

 به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در استان تاکنون 289 هزار و 930 مورد تست و نمونه کرونا گرفته شده است که مجموع مبتلایان به این ویروس در استان به 97 هزار و 324 مورد رسیده است.

 

بنابر آخرین رنگ‌بندی وضعیت شهرستان‌های این استان، چهار شهرستان فارسان، کوهرنگ، لردگان و خانمیرزا در وضعیت زرد کرونایی و 6 شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

 

این  بررسی آمارهای روزانه کرونا در استان چهارمحال و بختیاری در یک هفته گذشته نشان می‌دهد، این استان 5 روز از 7 روز گذشته را بدون فوتی کرونایی گذرانده است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار