پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به خانواده های شهید بیوکانی ، رحمت داوری ، جماعتی ، ویسی و جانباز ۷۰ درصد در شهرستان بهمئی ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ 27 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مشاور جهادی و نماینده دکتر قالیباف در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

مهرداد کریمی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

کریمی اظهار داشت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

وی بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند ، اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

کریمی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

مشاور جهادی دکتر قالیباف بیان داشت: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.

وی با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می کند،یادآورشد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده دکتر قالیباف ادامه داد: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

کریمی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت ، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

مشاور جهادب دکتر قالیباف کرد: این دیدار ها موجب می شود تا فراموش نکنیم ایثارگری این عزیزان بوده که ما در امنیت و عزت زندگی می کنیم.

کریمی گفت: خانواده معظم شهدا کار بزرگی انجام داده اند و به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کردند.

وی یادآورشد: همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری این عزیزان راه امام و شهدا را با حرکت در خط ولایت ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوان نیاز به الگو برداری از شهدا از جمله شهدای دانش آموزدارند.

دکتر کریمی گفت: به عنوان نماینده دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برای دیدار با خانواده های شهید شهرستان بهمئی خدمت رسیدم

وی بیان کرد: آمدم تا پیام خاص دکتر قالیباف را خدمت خانواده های شهید رحمت داوری ، بیوکانی ، جماعتی ، ویسی، و علی یار خوبی زاده جانباز ۷۰ درصد ابلاغ کنم.

وی در پایان گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی که پاسدار و همرزم شهدا و رزمندگان است یکی از اولیت شان تکریم و دیدار با خانواده شهدا است.


بنابراین گزارش، ابتدا دکتر مهرداد کریمی مشاور جهادی و نماینده دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه بریواحمد در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و به مقام این شهدا ادای احترام کرد و در یادواره شهید حسین چکی اولین شهید وزارت کشور حضور یافت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار