به نظر ما فروش کار آسانی‌ست! اگر و فقط اگر تکنیک ­های آن را بلد باشید. فروش آنلاین هم از این قاعده مستثنی نیست، کافیست از به‌کارگیری اصول بازاریابی و تولید محتوا غافل نشوید. یکی از پرکاربردترین­ استراتژی‌های تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی به ساخت ویدئو، تیزر و کلیپ­ های تبلیغاتی مربوط می‌شود. در ادامه می‌خواهیم چند ایده کارآمد و موثر را برای ساخت ویدیو با شما در میان بگذاریم.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 27 March 2022

برای تولید محتوای ویدیویی هیچ ایده‌ای ندارید؟!

تا‌به‌حال به این موضوع فکر کردید که چطور کسب­وکارهای مجازی توانسته‌اند افراد زیادی را به درآمدهای چند صد میلیونی برسانند؟ پاسخ این سوال خیلی هم پیچیده به‌نظر نمی‌رسد؛ چراکه احتمالاً افراد موفق از هیچ تلاشی برای جلب نظر مشتری‌هایشان کوتاهی نکرده‌اند!

چند ایده خوب برای ساخت ویدئو، تیزر و کلیپ تبلیغاتی

یکی از بهترین تکنیک‌های بازاریابی، استفاده از روش ­ها و ایده­ های مختلف برای تولید محتوای بصری‌ست؛ زیرا تولید محتوای ویدیویی می‌تواند ظرفیت زیادی را برای جلب نظر مخاطب و مشتری‌های شما داشته باشد. در ادامه نگاهی به چند ایده خوب برای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی می‌اندازیم.

برای تولید محتوای ویدیویی هیچ ایده‌ای ندارید؟!

ایده شماره 1: از پروسه فعالیت‌هایتان ویدیو تهیه کنید

اگر شما قصد ساخت فیلم تبلیغاتی را دارید، می­توانید از فعالیت­ های شرکت‌تان، پروسه انجام کار، تجربه کارمندان، نقاط قوت و ضعف کسب­وکارتان برای ساخت کلیپ استفاده کنید. توجه داشته باشید که حتماً نیازی نیست ایده خاص و خارق­ال عاده­ای داشته باشید، گاهی همین ویدئوهای ساده هم می‌تواند تأثیر مثبتی بر دیده شدن کسب ­وکارتان بگذارد.

ایده شماره 2: محصولات و خدمات‌تان را معرفی کنید

وقتی در صفحه اینستاگرام یا وبلاگ سایت‌تان محتوایی را در قالب متن منتشر می­کنید، بازدیدکنندگان کمی برای خواندن آن وقت صرف می­کنند؛ درحالی­ که اگر همین محتوا را در قالب ویدیو منتشر کنید، محبوب‌تر خواهد شد و بیشتر دیده می‌شود.

برای معرفی محصول‌تان شما باید در یک ویدیو شکل ظاهری آن را از نزدیک نشان بدهید و از مزایا و کاربردهایش نیز صحبت کنید. درضمن می‌توانید با بیان ویژگی­های مثبتش، مخاطب را برای خرید آن قانع کنید. البته پیشنهاد می­شود از افراد مسلط و بامعلومات برای ساخت تیزر، عکاسی تبلیغاتی و... کمک بگیرید؛ به‌طور مثال استدیو تولید ویدیو نارونی نتایج درخشانی را در این زمینه کسب کرده است که می‌توانید از راهنمایی‌هایشان برای ساخت تیزر‌های تلویزیونی استفاده کنید.

ایده شماره 3: از پیام رضایت مشتریان‌تان ویدیو درست کنید

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه لباس هستید و قصد دارید که یک تیزر تبلیغاتی تولید کنید. یک ایده جذاب برای ساخت محتوای ویدئویی این است که از مشتریان خودتان بخواهید بعد از خرید و استفاده از محصولات‌تان، در صورت رضایت، پیام­شان را در قالب ویدئو برای شما ارسال کنند.

شما نیز از مجموعۀ ویدئوهای جمع­ آوری شده یک تیزر تبلیغاتی تهیه کنید و در صفحه خودتان به اشتراک بگذارید. این کار باعث می­شود بقیه بازدیدکنندگان هم، راحت­تر به شما و محصولات‌تان اعتماد کنند. شاید به‌نظر ایده ساده ­ای برسد، اما مطمئن باشید بازخورد خوبی خواهید گرفت، چون یک ویدئو از نظرات مشتریان، پیام شما را به‌طور موثرتری به مخاطبان‌ دیگر انتقال ‌می­دهد.

ایده شماره 4: محتوای متنی را به‌صورت ویدئو منتشر کنید

اگر تا قبل از این، با تولید محتوای متنی محصولات­تان را معرفی می­کردید، از این به بعد آن را در قالب یک ویدئو با زبان عامیانه توضیح دهید. برای این کار می‌توانید خودتان جلوی دوربین بروید و یا یک تیزر جذاب تهیه کنید و روی آن صداگذاری کنید؛ مطمئن باشید خیلی بیشتر از محتواهای متنی بازدید خواهد داشت.

ایده شماره 5: با ساخت ویدیو یک مهارت را آموزش دهید

یکی از ایده­ های پرطرفدار برای تولید محتوای ویدئویی، آموزش کار با محصولات یا آموزش استفاده از خدمات است. برای مثال اگر شما نمایندگی فروش لوازم خانه و آشپزخانه دارید، می­توانید با ساخت ویدیوی آموزشی، طرز کار هر کدام از لوازم برقی را توضیح دهید.

حتی اگر کسب ­­وکار خانگی خود را دارید، می­توانید برای جلب نظر مشتری، بخشی از حرفه یا مهارت خود را در قالب دوره آموزشی و...به همراهان خود آموزش دهید و از این طریق به کسب درآمد هم برسید. علاوه‌برآن می­توانید مخاطبان خود را به فعالیت بیشتر تشویق کنید و به‌عنوان جایزه، محتوای ویدئویی خاصی را در اختیارشان بگذارید.

برای تولید محتوای ویدیویی هیچ ایده‌ای ندارید؟!

ایده شماره 6: ویدیو پشت صحنه را پخش کنید

پلتفرم ­های بصری مانند اینستاگرام بیشتر جنبه سرگرمی دارند و تقریباً بیشتر از نیمی از کاربران برای پر کردن اوقات فراغتشان از آن استفاده می­کنند، پس بیشتر به دیدن ویدیوهایی تمایل دارند که جوی صمیمانه داشته باشد. به همین دلیل یک ایده پرطرفدار برای ساخت ویدئو، نمایش پشت صحنه کار شماست. مطمئناً با این کار، مخاطب احساس راحتی بیشتری با شما و کسب‌وکارتان پیدا می­کند.

برای مثال اگر ساخت تیزر تبلیغاتی برای هتل یا رستوران مدنظرتان است، می­توانید پشت صحنه کار در رستوران را نشان دهید تا مشتری از بابت تمیزی محیط کار مطمئن شود.

به‌غیر از این ایده‌هایی که مطرح کردیم، هزاران ایده دیگر نیز وجود دارد که شما می­توانید با توجه به نوع کارتان، کمی خلاقیت به خرج دهید و بهترین نتایج را هم کسب کنید. البته لازمۀ اجرای همه این ایده­ ها، تسلط بر طراحی گرافیک، عکاسی صنعتی، فیلمبرداری تبلیغاتی و... است.

تیم نارونی یکی از تیم­ هایی است که در این راستا فعالیت می‌کند و با سه دهه سابقه درخشان در زمینه معرفی شرکت­ ها، برندها و کسب‌وکارهای مختلف توانسته ردپای پررنگی را از خودش در تولید ویدیو‌های تبلیغاتی تلویزیونی به‌جا بگذارد. این مجموعه با کمک برترین متخصص‌ها، خلاقانه­ ترین طرح ­ها را در زمینه ­های مختلف به تصویر می­کشد و می‌تواند بالاترین نتایج را برای کسب‌وکار شما به ارمغان بیاورد. کافیست به آدرس naroney.com سری بزنید، کسب‌وکارتان را به آن ها معرفی کنید تا خودتان از نزدیک کیفیت کارهایشان را لمس کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار