کد خبر: ۱۰۳۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 19 March 2022

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تیم چابهار، پیروز مسابقات قهرمانی کریکت کشور شد و مقام نخست انتخابی تیم ملی ایران را کسب کرد.

مهدی آبروِش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه "عباسعلی رئیسی" با کسب ۱۲۹ امتیاز به‌عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات از تیم منطقه آزاد چابهار انتخاب شد اظهار داشت: مسابقات کریکت لیگ برتر کشور به مدت پنج روز به میزبانی شهرستان زاهدان در محل دهکده المپیک برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم چابهار مقام نخست، تیم‌های منتخب سیستان و بلوچستان و استان گلستان به ترتیب موفق به کسب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و تیم ایرانشهر هم کاپ اخلاق این رقابت‌ها را کسب کرد.

به گفته مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار؛ تیم استان اصفهان نیز به‌عنوان جوان‌ترین تیم در این رقابت‌ها حضور داشت.

کریکت چابهار یکی از تیم‌های مطرح این ورزش در کشور به شمار می‌رود و در سال‌های گذشته نیز حائز رتبه‌های برتر مسابقات کشوری شده است.

کریکت یکی از ورزش‌های پرطرفدار چابهار و جنوب سیستان و بلوچستان است که در زمین چمن دایره‌ای یا بیضی شکل با شعاع میانگین ۷۵ متر میان ۲ تیم ۱۱ نفره بازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار