ظرف مدت دو هفته؛
معبر دسترسی به باغ بهشت همدان به همت شهرداری منطقه۳ برای سهولت در تردد مردم برای زیارت اهل قبور و کاهش بار ترافیکی افتتاح شد که برای این منظور ۳۲ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 17 March 2022

به گزارش تابناک همدان، این آیینی با حضور شهردار همدان، اعضا شورای شهر، شهردار منطقه ۳ و مدیران شهری از معبر دسترسی به باغ بهشت همدان به منظور سهولت در تردد مردم برای زیارت اهل قبور و کاهش بار ترافیکی افتتاح شد.

شهردار همدان در این آیین گفت: پروژه معبر دسترسی به باغ بهشت که که در حالت عادی باید طی ۶ ماه احداث می‌شد با کار جهادی شهرداری منطقه ۳ در زمان‌بندی کوتاه و طی دو هفته احداث و افتتاح شد.

سیدمسعود حسینی ماموریت اصلی مدیریت شهری در سال آینده را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری عنوان کرد و گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی برای پروژه‌های عمرانی ۱۴۰۱ رقم خوبی برای بودجه پیش بینی شده است.

وی گفت: در سال آتی پروژه‌های بزرگ نیمه‌تمام مانند دو پل غیرهمسطح به علاوه دو بازار سینا و پارکینگ آقاجانی‌بیگ تکمیل خواهد شد  البته پروژه‌های بزرگ باعث نخواهد شد از طرح‌های کوچک و مورد نیاز مانند زیباسازی و احداث معابر و... غافل شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: پروژه معبر دسترسی به باغ بهشت با تلاش و برنامه‌ریزی مدیر منطقه ۳ همدان به صورت جهادی اجرا شد که هدیه‌ای برای مردم همدان است.

شهردار منطقه ۳ همدان نیز با بیان اینکه با توجه به کاهش کرونا امسال با تعداد زیادی از زائران اهل قبور مواجه خواهیم شد گفت: برای تردد راحت مردم مسیر ۳۵ متری دسترسی به باغ بهشت در اسفندماه شروع و ظرف ۱۵ روز تکمیل شد.

محمدرضا فیضی‌منش از عوامل شهرداری برای تکمیل سریع این طرح تقدیر کرد و گفت: تامین رضایت شهروندان و ارائه خدمت صادقانه به آن‌ها از اولویت‌های شهرداری است.

وی افزود: برای اجرای این معبر ۳۲ میلیارد ریال هزینه صرف شده که طی دو هفته این مسیر تکمیل و آماده بهره برداری شد.
 
لازم به ذکر است: همزمان با افتتاح این پروژه از تندیس شهید گمنام در ورودی این معبر نیز رونمایی شد.
 
خبر: فاطمه صنیعی وحید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار