بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با حضور قاسمی فرزاد استاندار همدان، معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات استانداری همدان از پوستر جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر رونمایی شد در این میان رسانه‌ها و مردم یک ماه فرصت داشتند تا در این جشنواره با تولید آثار و محتواهای رسانه ای شرکت کنند.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 17 March 2022
در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر تابناک همدان با مدیر مسئولی سعید افقی در همدان رتبه اول را در بخش پایگاه های خبری شرکت کننده در این جشنواره را از آن خود کرد.

به گزارش تابناک همدان، جشواره فجر استان همدان در دو بخش مردمی و رسانه‌ای به منظور تولید محتوایی مطلوب و اثر گذار در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی توسط اداره کل روابط عمومی استانداری و با حمایت علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و همراهی سازمان‌ها و اداراتی همچون شرکت آب و فاضلاب استان، توزیع نیروی برق، گاز، نفت، مخابرات، اداره کل کتابخانه‌های استان، شهرداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و.. برنامه ریزی و به مرحله‌ی اجرا در آمد.

به منظور رعایت عدالت و سنجش آثار ارسالی رقابت در چهار گروه رسانه‌های استانی، سراسری، هفته نامه‌ها و ماه نامه‌های سراسری و استانی، خبرگزاری‌های رسمی فعال در استان و پایگاه‌های خبری در نظر گرفته شد و رتبه‌های برتر شناسایی شدند، که در بخش پایگاه های خبری، پایگاه خبری تابناک همدان با مدیر مسئولی سعید افقی رتبه اول را کسب کرد.
 
آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای و مردمی فجر برگزار شد/ رتبه برتر تابناک همدان در بخش پایگاه های خبری استان
 
گفتنی است: بیش از هزار و ۶۷۲ اثر در بخش رسانه‌ای و بیش از ۲ هزار اثر در بخش مردمی برای شرکت در این رویداد به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر استان همدان ارسال شد که آثار برتر با نظر داوران انتخاب و معرفی شدند.

برهمین اساس در بخش رسانه‌ای هزار و ۳۹۳ اثر حائز شرایط شرکت در جشنواره بودند و ۳۱ اثر نیز در بخش خلاقانه این جشنواره به مرحله داوری سپرده شد. 

هدف اصلی این برنامه تولید محتوا برای حضور موثر در فضای مجازی بود تا شبکه‌های اجتماعی به محل بی رقیب برای تاخت و تاز دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی باشد.
 
 
خبرنگار فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار