تیم خیبر خرم‌آباد از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه در ورزشگاه خانگی خود مقابل سایپا با ۲ گل به برتری رسید.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 16 March 2022

به گزارش تابناک لرستان، دیدار خیبر خرم‌آباد و سایپا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد و با نتیجه ۲ بر یک به سود خیبر به پایان رسید.

حسین فاضلی در دقیقه ۴۴ زننده نخستین گل خیبر بود و در دقیقه ۶۵ ایمان غلامی بازی را برای سایپا به تساوی کشاند اما در دقیقه ۷۸ شهرام سالاری دومین گل خیبر را به ثمر رساند.

با ورود برخی از تماشاگران خیبر بر روی سکوهای ورزشگاه در دقیقه ۸۵ بازی با برای دقایقی از سوی داور متوقف شد.

حسن‌پور حمیدی، علی مغنمیان، حمید دیوسالار، محسن طرهانی، احسان جودکی، حمید طاهری، وحید امانی، مهرداد قنبری، میلاد غریبی، شهرام سالاری، حسین فاضلی یاران فراز کمالوند در تیم خیبر خرم‌آباد بودند.

همچنین مهرداد طهماسبی، جواد نصیر، فرشاد اسدی، حسین ماهینی، علی خدایی، نیما مختاری، مهرشاد صیدی، پوریا یالی لاشک، مجید قشقایی، ایمان غلامی، مرتضی خراسانی یاران امید روانخواه در تیم سایپا بودند.

در این دیدار عباس راکی داور وسط بود و جمیل محمدنیا، موسی وصال و ایمان شاه ولی او را در امر قضاوت یاری کردند همچنین مهرداد ذهبی ناظر این مسابقه بود.

خیبر خرم‌آباد از ۲۱ بازی ابتدای فصل لیگ یک، با ۹برد، هشت تساوی و چهار باخت، ۳۳ گل زده و ۲۲ گل خورده و ۳۵ امتیاز در رده چهارم جدول ۱۸ تیمی این لیگ قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار