با حضور استاندار کرمان و همزمان با سراسر کشور بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی جمعیت هلال احمر استان کرمان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 16 March 2022

به گزارش تابناک کرمان، در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک ایام نوروز و نیمه شعبان اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در اجرای طرح نوروزی پای کار خدمات بشردوستانه به مردم است.

رضا فلاح با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در تمام بحران‌ها در کنار مردم بوده و در طول سال بیش از سه هزار حادثه در استان کرمان پوشش داده می‌شود گفت: هلال‌ااحمر نگاه پیشگیری و آموزشی نیز دارد و تمام تلاش خود را می‌کند تا مسافران نوروزی سفری امن داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه ما امسال میزبان زائران مرقد مطهر حاج قاسم در استان کرمان هستیم بیان کرد: اعتقاد داریم این عزیزان باید با خاطره خوب و آرامش کامل استان را ترک کنند.

وی با بیان اینکه حدود 600 نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در پایگاه‌های هلال‌احمر و در ورودی‌های استان فعالیت می‌کنند تا به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کنند گفت: پیشگیری، آموزش و کاهش آلام بشری از اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر است و قدردان زحمات تمام افرادی هستیم که ما را همکاری می‌کنند.

فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه پس از دو سال وقفه ستاد تسهیل سفر دوباره کار خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر دو هزار و 500 نفر در استان کرمان به‌صورت شبانه‌روزی در نوروزگاه‌های استان فعالیت می‌کنند گفت: برنامه‌های خوبی در قالب کمیته‌های ده گانه ستاد برای مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان افزود: شرایط استان کرمان به‌دلیل وجود سردار سلیمانی متفاوت است و باید تمام تلاش خود را بگذاریم که مسافران از سفر خود به کرمان لذت ببرند.

در این آیین جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه چهارشنبه آخر سال در سطح کرمان را به‌خوبی پشت سر گذاشته و کمترین حادثه در حد چند مورد مصدومی سطحی داشتیم اظهار داشت: امیدواریم روزهای پایانی سال را نیز به خوبی و در سلامت همشهریان پشت سر بگذاریم.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش با اشاره به اینکه پلیس در آماده باش کامل به استقبال نوروز می‌رود گفت: پلیس در ایام نوروز در جاده‌ها حضور دارد تا تلفات جاده‌ای و حوادث نیز کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه همدلی بسیار خوبی در استان کرمان به‌ویژه در بین دستگاه‌های عضو شورای تامین استان وجود دارد که بسیار بااهمیت است افزود: تمام سارقین سابقه‌دار استان در رصد پلیس قرار داشته و اجازه نخواهیم داد مردم در ایام نوروز متضرر شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی در سطح جامعه برخورد قاطع می‌کند بیان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

حجت‌الاسلام مجید سجادی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان کرمان نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار داشت: "انتظار" کار کردن و زمینه سازی برای ظهور است و این‌گونه نیست که بنشینید و انتظار بکشید.

وی گفت: خداوند بخشنده است و در شب نیمه شعبان باید برای ظهور امام زمان (عج) دعا کرده و استغفار داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار