کد خبر: ۱۰۳۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 16 March 2022

کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد دکتر صابر

بهترین مرکز توانبخشی کودکان و بزرگسالان در غرب تهران دکتر صابر با سابقه ای بالغ بر 16 سال در سعادت آباد در خدمت عزیزان ساکن در غرب تهران می باشد. کلینیک توانبخشی غرب تهران با43 نیروی متخصص از بهترین گفتاردرمانگران و بهترین کاردرمانگران و روانشناسان مشغول به ارائه خدمات توانبخشی در غرب تهران به صورت تیمی و تخصصی و تحت نظر مستقیم سوپروایزرهای این مرکز با بهترین تجهیزات و درمان های نوین دنیا نظیر بازی درمانی، رفتاردرمانی، سنسوری روم، اتاق توجه بینایی، اتاق تقویت مهارت های شنیداری، کاردرمانی یکپارچگی حسی و... است.

جهت تماس با کلینیک گفتاردرمانی و کاردرمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

گفتاردرمانی در سعادت آباد

مرکز جامع گفتاردرمانی سعادت آباد در محدوده غرب تهران به ارائه خدمات گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان با استمداد از بهترین متخصصین این حوزه و تجهیزات پیشرفت روز دنیا در تهران می پردازد.حوزه فعالیت متخصصین گفتاردرمانگر در مرکز غرب تهران بسیار وسیع می باشد. به چند نمونه از اختلالاتی که با گفتاردرمانی بهبود می یابند اشاره می شود :

لکنت زبان، اختلالات تلفظی و تولیدی، اختلالات صوت، اختلالات یادگیری، آسیب شنوایی، زبان پریشی، ارتباط مکمل و جایگزین، شکاف کام و لب، بیش فعالی، اوتیسم، کم توانی ذهنی، بلع و مشکلات ناشی از بیماری هایی همچون ام اس، سکته مغزی، پارکینسون و اختلالات گفتاری ناشی از تصادفات و صوانح.

کاردرمانی در سعادت آباد

حوزه فعالیت کاردرمانی مربوط به اختلالات و بیماریهای بسیاری می شود. کاردرمانگران به بیماران برای انجام فعالیت‌های روزانه مانند راه رفتن، به دست گرفتن وسایل، مسواک زدن، لباس پوشیدن، حمام کردن و بسیاری از فعالیت های ذهنی کمک می‌کنند. این فعالیت‌ها برای اینکه فرد درمنزل بتواند ازعهده‌ی کارهایش برآید و مستقل به امور زندگی خود بپردازد ضروری است. کاردرمانی صرفا مربوط به بیماران یا کودکان نمی باشد، سالمندان نیز جزو مهمترین اهداف درمانی کاردرمانی می باشد. در خصوص سالمندان عموما تلاش بر این است که تعادل فرد بهبود پید اکند وتطابق وهمراهی چشم ودست هم بیشترشود. درواقع،هدف نهایی، بهبود تحرک،کاهش سقوط و زمین خوردن و انجام سایر فعالیت های روزانه بدون کمک پرستار می باشد.

در مرکز کاردرمانی در سعادت آباد، ابتدا وضعیت فرد بررسی می‌شود. توانایی‌های فردی، اجتماعی، فیزیکی و ذهنی فرد کاملا مورد ارزیابی قرار می گیرد. با توجه به مشکلات فرد کاردرمانی ذهنی، جسمی، درکی حرکتی، کاردرمانی حسی، کاردرمانی دست و... برای فرد در نظر گرفته می شود.

کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد دکتر صابر

بازی درمانی در سعادت آباد

بازی درمانی روشی موثر در تشخیص اختلالات در کودکان است.اگر کودک شما دارای بیماری ذهنی، روانی یا جسمی باشد، بازی درمانی جایگزین داروها یا سایر روش های درمانی نمی شود. اما از بازی درمانی می توان به تنهایی یا در کنار سایر روش های درمانی جهت تشخیص و درمان استفاده کرد.

مزایای بازی درمانی عبارتند از:

  • یادگیری مهارت های خلاقانه حل مسئله
  • احترام به خود و دیگران
  • آموزش همدلی
  • یادگیری تجربه های فردی و جمعی و بیان کامل احساسات
  • یادگیری مهارت استفاده از زبان

بهترین مرکز بازی درمانی در غرب تهران واقع در سعادت آباد با در اختیار داشتن متخصصین کارآزموده در زمینه استفاده از تکنیک های بازی درمانی،در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

رفتاردرمانی در سعادت آباد

رفتاردرمانی از درمان های مکمل در حیطه کودکان می باشد که در کنار کاردرمانی در اصلاح رفتار و بهبود مهارت های اجتماعی کودکان موثر است. پیداکردن یک رفتاردرمانگر خوب ممکن است دشوار باشد. ممکن است رفتاردرمانگر از شما برای درک بهتر اختلالات و مسایلتان، سؤالات خصوصی بپرسند. این مهم است که بتوانید با او راحت باشید و حس مثبتی از او دریافت نمایید.کلینیک دکتر صابر در سعادت آباد با در اختیار داشتن متخصصین مجرب در حیطه رفتاردرمانی کودکان می تواند این اطمینان را به شما بدهد که درمانگر مورد نظر شما می تواند بهترین نتیجه درمانی را برای کودکتان حاصل نماید.

تست هوش در سعادت آباد

همه شما عبارت تست هوش به گوشتان خورده است اما ممکن است دقیقا ندانید که معنی نمره تست هوش چیست. انواع مختلفی از هوش وجود دارد و تست‌های مختلفی برای تعیین انواع هوش طراحی شده است. تست آی کیو (IQ) رایج‌ترین روش برای سنجش بهره هوشی است، در اکثر تستهای آی کیو متوسط نمره ۱۰۰ است. آمار نشان می دهد به طور متوسط حدود ۵۰ درصد افراد با نمره آی کیو 90 تا 110 در رده هوش متوسط قرار می گیرند. کمتر از ۷ درصد با نمره ۱۲۱ تا ۱۳۰ در رده بااستعداد و تنها ۲ درصد نمره‌ای بیش از ۱۳۰ داشته و بسیار باهوش محسوب می‌شوند. در این میان نیز حدود۱۵ درصد از جمعیت جهان با نمره بین ۸۰ تا ۸۹ در رده هوش پایین‌تر از متوسط و ۶ درصدی که نمره آن‌ها بین ۷۰ تا ۷۹ باشد در رده کندذهن به شمار می‌آیند.

بهترین مرکز انجام تست هوش در سعادت آباد در کلینیک دکتر صابر با دراختیار داشتن متخصصین انجام تست و تفسیر دقیق آن و استفاده از تست های بروز و استاندارد دنیا در خدمت عزیزان ساکن در غرب تهران می باشد.

کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد دکتر صابر

دکتر اوتیسم در سعادت آباد

اگرچه آمار دقیقی از تعداد و وضعیت کودکان مبتلا به اوتیسم در ایران در دست نیست ، اما آمار جهانی نشان می دهد که نیمی از کودکان دارای اختلال اوتیسم هوش پایینی دارند.همچنین دراین کودکان تفکرانتزاعی وجودندارد. یعنی کودک نمی‌تواند خودش را به جای دیگران قرار دهد و یا به مسائلی غیراز چیزهایی که به چشم می‌بیند فکر کند. هرچه دراین افراد بهره‌ی هوشی پایین‌تر باشداحتمال بروز تشنج مغزی بالاتر می‌رود.

بهترین دکتر تشخیص و درمان اوتیسم در سعادت آباد کلینیک دکتر صابر می باشد که با بهره گیری از جامع ترین کادر درمانی شامل مجموعه پزشکان، روانپزشکان، گفتاردرمانگران، کاردرمانگران و روانشناس کودک در درمان کودکان اوتیسم فعالیت می نماید.

دکتر بیش فعالی در سعادت آباد

بیش فعالی و نقص توجه دارای مجموعه ای از علائم است. بر اساس اینکه کدام دسته از علائم در فرد قوی‌تر است،

ADHD را در سه نوع مختلف دسته‌بندی می‌کنیم:

  1. بی‌توجه (Inattentive)  
  2. بیش فعال –تکانشی (Impulsive/Hyperactive): نوعی که اکثر والدین با آن آشنایی بیشتری دارند. در نوع بیش‌فعالی –تکانشی،کودک بی‌قراراست و زیاد صحبت می‌کند.
  3. ترکیبی (Combined): در این حالت، علائم هر دو نوع بالا به طور مساوی در کودک وجود دارد.

باید بدانید که علائم می‌توانند در طول زمان تغییر کنند. پس از تشخیص دقیق نوع بیش فعالی توسط پزشک، بسته به اختلالات کودک درمان های مورد نیاز ارائه می شود. بهترین کلینیک در سعادت  آباد در زمینه بیش فعالی کودکان، با تجهیزاتی نظیر سنسوری روم، اتاق توجه بینایی، بازی درمانی، کاردرمانی یکپارچگی حسی و... در زمینه درمان کودکان بیش فعال مشغول به فعالیت می باشد.

تلفن و آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران

در صورت نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی و پاسخ به سوالاتتان در زمینه های مختلف رواندرمانی، گفتاردرمانی، و کاردرمانی، بازی درمانی و رفتاردرمانی، ماساژ درمانی کودک،  می توانید تنها با شماره گیری تلفن 09029123536 ابتدا با یکی از مشاوران متخصص توانبخشی تحت نظر مستقیم جناب آقای دکتر صابر و سایر سوپروایزرهای کلینیک به صورت رایگان تماس حاصل کرده و به صورت تلفنی درباره مشکلات خود مشاوره دریافت نمایید. پس از ارزیابی اولیه با توجه به وضعیت کودک برنامه درمانی مناسب اراه می گردد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار