انتخاب تابلو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و افراد با دیدن آن می توانند نوع کسب و کار شما را درک نمایند. از این رو در هنگام سفارش انواع تابلو مغازه، شرکتی و فروشگاهی باید به نکاتی توجه نمایید که در زیر به آنها اشاره خواهد شد. تا پایان متن همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 15 March 2022

مراحل مهم در انتخاب و سفارش تابلو برای مغازه، شرکت و کسب کار:

مراحل مهم در انتخاب تابلو مغازه و شرکت:

یکی از مهمترین روش های تبلیغات برای کسب و کار ها انتخاب تابلو است که باید در سفارش آن دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید از این طریق جذب مشتری نمایید.

  • نوع تابلو
  • طرح تابلو
  • ابعاد مورد نیاز برای ساخت تابلو
  • عنوان تابلوروش ساخت تابلو
  • نورپردازی
  • محل جانمایی و نصب
  • شرایط محیطی و اقلیمی
  1. نوع تابلو :

تنوع در مدل و نوع تابلو ها برای مغازه و شرکت بسیار است که به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند و می توانید از بین آنها بهترین و مناسب ترین تابلو تبلیغاتی را برای فعالیت خود انتخاب نمایید. تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو ترموود، تابلو فلزی، بنر های تبلیغاتی، تابلو پلکسی و ... از این دست تابلو های تبلیغاتی هستند که به عنوان پر فروش ترین محصولات در تابلو سازی به شمار می روند. پس مرحله اول انتخاب نوع تابلو می باشد.

  1. طراحی تابلو:

طراحی تابلو بسته به نوع کسب و کار شما دارد که می توانید به صورت تلفیقی و یا ساده از آن استفاده نمایید. پیشنهاد می شود برای تابلو های مغازه بدون لوگو و برای تابلو های شرکتی از لوگو شرکت استفاده شود. سعی نمایید تابلویی را طراحی کنید که خوانا و با مفهوم باشد تا کاربران بتوانند به درستی آن را درک نمایند. در طرح خود از رنگ های به روز و زیبا استفاده نمایید تا تابلو شیک و جذاب داشته باشید. روانشناسی رنگ در این مورد کمک کننده خوبی برای ایجاد طرح و رنگ در تابلو شما می باشد.

مهمترین بخش هایی که در قسمت رنگ می توانیم به آن بپردازیم شامل :

  • استفاده از رنگ های گرم و جذاب
  • تناسب رنگ با نوع فعالیت
  • استفاده از رنگ های متضاد

مراحل مهم در انتخاب و سفارش تابلو برای مغازه، شرکت و کسب کار:

  1. ابعاد تابلو تبلیغاتی:

ابعاد تابلو و مکان جانمایی آن یکی دیگر از مراحل سفارش و انتخاب تابلو می باشد. شما باید نسبت به کسب و کار و مکان آن را سفارش دهید. به طور مثال برای تابلو مغازه نباید از تابلو های بسیار بزرگ برای مکان های کوچک استفاده کرد. همچنین تابلو های شرکتی باید مختصر نوشته شود.

  1. نورپردازی تابلو:

یکی از مهمترین قسمت های سفارش تابلو های تبلیغاتی، قسمت نورپردازی آن می باشد که جلوه زیبایی به مغازه، شرکت و کسب و کار شما می دهد. بسته به نوع تابلو انتخابی می توانید نورپردازی را انتخاب نمایید. نورپردازی به دو صورت داخلی و بیرونی صورت می پذیرد. به عنوان مثال در تابلو های تبلیغاتی بنری از نور های بیرونی استفاده می شود که لامپ ها و پراژکتور ها از این قبیل نور ها می باشد و در تابلو های مدرن و امروزی از نورپردازی ها به صورت مخفی و داخلی استفاده می گردد که زیبایی خاصی را به تابلو شما ارائه می دهد. البته نور محیطی نیز می تواند در این زمینه به شما کمک نماید.

  1. عنوان تابلو تبلیغاتی:

سعی بر این داشته باشید که صحیح ترین عنوان را انتخاب نمایید تا بهترین مفهوم را برای مشتریان داشته باشد و متناسب با نوع کسب و کار شما باشد به عنوان مثال اگر رستوران دار هستید باید تابلویی را انتخاب نمایید که از غذا و نوع فعالیت شما در آن به کار رفته باشد.

  1. روش ساخت تابلو:

روش های ساخت تابلو متنوع بوده و به دو صورت سنتی و مدرن ساخته می شود. در قسمت مدرن از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده گردیده و دقت و برش کاری آن بسیار عالی می باشد و می توانید انواع طرح های خود را پیاده سازی نمایید. در روش سنتی تمامی کار ها اعم از برش کاری، نورپردازی و چسباندن حروف به وسیله دست صورت می پذیرد که نسبت به روش مدرن سخت تر و حاصل تابلو زیبایی خاصی ندارد. برای طراحی، ساخت و تجهیز تابلو های تبلیغاتی می توانید با مراجعه به سایت https://namatabesh.com/ از نمونه کارها و مشاوره رایگان استفاده نمایید. که ساخت تابلو را روش های مدرن و حرفه ای انجام می دهد.

مراحل مهم در انتخاب و سفارش تابلو برای مغازه، شرکت و کسب کار:

  1. شرایط محیطی:

همان طور که گفته شد شرایط محیطی در مراحل ساخت تابلو تاثیر دارد زیرا اگر اقلیم و منطقه شما دارای آب و هوایی خشک و گرم است باید از تابلو های مخصوص به آن منطقه استفاده نمایید و یا برعکس اگر تابلو شما در معرض باران قرار دارد باید از تابلو های ضد آب استفاده نمایید.

  1. محل نصب تابلو:

باید دقت داشته باشید که میزان ارتفاع و محل نصب تابلو کجا قرار دارد و چه میزانی است. زیرا تابلو باید قابلیت خواندن داشته باشد. به طور مثال اگر مغازه و شرکت شما در نزدیکی خیابان و طبقه اول و یا همسطح خیابان است باید از فونت های کوچک و مناسب استفاده نمایید. اما اگر تابلو را در ارتفاع بالا نصب می کنید باید از فونت های بزرگ و نورپردازی زیاد استفاده نمایید.

با توجه به نکاتی که در بالا به آن اشاره شد می توانید به راحتی تابلو خود را انتخاب و سفارش را نهایی نمایید. از این رو قبل از انتخاب و سفارش تابلو توصیه می شود با کارشناسان مجرب در این حوزه مشورت نمایید تا بتوانید بهترین و مرغوب ترین نوع تابلو را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار