از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام شد.
فراخوان ثبت نام از متقاضیان دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشمول خدمت سربازی تهران با هدف تامین نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت دانش آموختگان مشمول دارای شرایط از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منتشرشد.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 14 March 2022

به گزارش گروه استان های تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، فراخوان ثبت نام از متقاضیان دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشمول خدمت سربازی تهران با هدف تامین نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت دانش آموختگان مشمول دارای شرایط از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در پرتال این سازمان منتشر شد.

در این اطلاعیه آماده است سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به منظور تامین نیروی انسانی توانمند، متخصص، علمی و نخبه مورد نیاز خود و همچنین با توجه به ظرفیت فراهم شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی، تعداد محدودی از متقاضیان مرد جهت گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی در تهران در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های آمار، حسابداری، فناوری اطلاعات، نفت، اقتصاد، مدیریت، حقوق و عمران را بصورت سه برابر ظرفیت ازتاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ پذیرش می‌نماید.

بر این اساس برای درخواست امریه سربازی رعایت شرایط زیر ضروری است و در هنگام بارگزاری مدارک و اطلاعات دقت شود:

۱- مدارک مورد نیاز از قبیل رزومه عکس دار، برگه ثبت اطلاعات اولیه در مرکز پلیس+۱۰، برگه اعزام یا برگه سبز اعزام، گواهی فراغت از تحصیل، تصویرکارت ملی پشت و رو، تصویر تمام صفحات شناسنامه، مدارک مربوط به ایثارگری، بسیج، استعداد‌های درخشان، بنیاد نخبگان و معاف از رزمی را به ترتیب ذکر شده در قالب پی دی اف آماده کرده و در قسمت مشخص در پرتال سازمان بارگذاری نمایید.

۲- اولویت جذب با نیرو‌های امریه بومی است.

۳- اولویت با فارغ التحصیلان دوره‌های حضوری دانشگاه‌های معتبر و دارای معدل تحصیلی مناسب است.

۴- متقاضیان نباید به هیچ عنوان سابقه خدمت قبلی سربازی در هیچ یک از یگان‌های نظامی و انتظامی داشته باشند.

۵- این فراخوان با هدف اجرای عدالت اجتماعی ایجاد شده است و ثبت نام و ثبت درخواست کاربران هیچگونه تعهدی را در موضوع جذب برای سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ایجاد نمیکند.

۶- ارائه کارت واکسیناسیون الکترونیکی کرونا الزامی است.

۷- داوطلبان نباید دارای سابقه غیبت از خدمت سربازی باشند.

۸- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می‌باشد.

۹- دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای سازمان جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.

لازم به ذکر است چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت‌های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید بنابراین این ضروری است متقاضیان در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و از تماس با واحد‌های سازمان خودداری نمایید.


شایان ذکر است جذب امریه بعد از قبولی در آزمون و گزینش امکانپذیر بوده و دستگاه هیچ تعهدی مبنی بر جذب و بکارگیری متقاضی به صورت امریه ندارد.
علاقمندان جهت تکمیل اطلاعات و ثبت نام تا تاریخ تعیین شده می‌بایست به آدرس www.hadafmandi.ir قسمت جذب امریه سربازی مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار