واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 13 March 2022

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان گفت: در حال حاضر در قالب طرح جهش تولید و اقدام ملی، واحد‌های مسکن در استان اردبیل احداث می‌شود که اولویت با تکمیل و واگذاری واحد‌های طرح اقدام ملی است.

محبوب حیدری افزود: در قالب این طرح که زمین و منابع اعتباری آن تأمین شده بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال احداث بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ این پروژه‌ها به سرانجام خواهد رسید.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در قالب این طرح ۱۵۰۰ واحد در شهر‌های مختلف استان و ۳۵۰۰ واحد نیز در شهر اردبیل در حال اجرا بوده که با تأمین زیرساخت‌ها و زمین رایگان به متقاضیان و با تلاش پیمانکاران، پروژه پیشرفت مناسبی را در مناطق مختلف دارد.

حیدری تصریح کرد: هر چند این پروژه با طرح جهش تولید مسکن تلفیق شده و پرداخت تسهیلات بانکی با رقم مناسب انجام می‌شود، ولی سعی بر این است تا این طرح هر چه سریع‌تر به سرانجام رسیده و پرونده ساخت و تحویل واحد‌های مسکونی به شکل کامل در طرح اقدام ملی مسکن تا ۲ سال آینده به سرانجام برسد.

وی در مورد آغاز طرح ملی جهش تولید مسکن نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که امسال انجام شد از سال آینده سعی بر این است تا با تأمین زمین به شکل کامل و طراحی مناسب این پروژه‌ها عملیات ساخت با همت پیمانکاران آغاز شود.

مدیرکل راه‌و‌شهرسازی استان اردبیل افزود: ما در شهر اردبیل مشکل تأمین زمین داریم که با پشتیبانی و همراهی استاندار اردبیل و سایر مسؤولان قرار است در روز‌های آینده با تدبیری مناسب زمین مورد نیاز برای طرح جهش تولید مسکن در اردبیل تأمین شود.

حیدری اظهار کرد: قطعا از اوایل سال آینده عملیات اجرایی این پروژه نیز شروع خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم تا ۲ سال آینده فاز اول آن تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار