نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شوای اسلامی گفت: ایران اسلامی برای توسعه و پیشرفت نیاز به انقلاب مدیریتی دارد و بر این اساس انتخاب مدیران انقلابی، جهادی، فسادستیز، مردمی و عملیاتی باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 10 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،ولی الله بیاتی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فراهان، افزود:مدیران نالایق و ناکارآمد باید از چرخه مدیریتی کشور حفظ شوند.
وی یادآورشد: گزارش‌هایی رسیده که برخی مدیران از جایگاه حقوقی خود و اموال بیت‌المال در جهت امور شخصی خود استفاده می‌کنند که این مهم باید از سوی مسئولان امر رسیدگی شود.
وی ادامه داد: جامعه برای توسعه و پیشرفت نیاز به انقلاب مدیریتی دارد و بر این اساس انتخاب مدیران انقلابی، جهادی، فسادستیز، مردمی و عملیاتی باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییرات در نظام جمهوری اسلامی بدیهی و عادی است، اظهار داشت: مدیریت در نظام اسلامی موهبتی الهی است که نصیب برخی افراد می‌شود، بنابراین مدیران باید تلاش کنند در دوره خدمت خود کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار بگذارند.
بیاتی اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی پذیرش مسئولیت سخت است و اگر به شکل واقعی باشد، مصداق جهاد است و ۴۳ سال از انقلاب اسلامی گذشته و بهای سنگینی برای تداوم انقلاب و امنیت این کشور داده شده است و این مهم مسئولیت مدیران و مسئولان را به مراتب سنگین‌تر می‌کند.
وی ادامه داد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بدانند برای انقلاب چه هزینه‌هایی شده تا به اینجا رسیده و هر قدمی که برداشته می‌شود، یک ذخیره برای قیامت است و در این مسیر، خستگی معنا ندارد.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید بدانند که خداوند ناظر بر اعمال آنها است و باید تلاش کنند با خدمت‌رسانی به مردم رضایت خداوند را جلب کنند.
بیاتی تاکید کرد: مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعه و پیشرفت استان باید شناسایی و فهرست‌بندی شوند و مدیران مربوطه با اولویت‌بندی همراه با تدوین برنامه‌های کارآمد در راستای حل مشکلات گام بردارند.
امام جمعه فراهان هم گفت: همه باید در بزرگمردی و جوانمردی رقابت کنند و در خدمت‌رسانی به مردم گوی سبقت را از یکدیگر بربایند.
حجت‌الاسلام ر ضا یعقوبی افزود: مردمی بودن مسئولان و مدیران به این معنی نیست که حضور آنها در بین مردم نمایشی باشد و باید برای آشنایی با مشکلات، باید در میدان خدمت حضور موثر داشته باشند.
وی ادامه داد: مدیران باید توجه داشته باشند، خدمت‌گذاری به مردم ، نعمتی است که خداوند به آنها عطا کرده و باید شاکر این نعمت باشند و قدر آن را بدانند.
امام جمعه فراهان ادامه داد: امروزه تمرکز شدیدی از دشمن در رسانه‌ها دیده می شود که نظام را ناکارآمد جلوه دهند و مدیران وظیفه دارند در خنثی‌سازی این توطئه دشمن بیش از پیش تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار