استاندار زنجان:
استاندار زنجان گفت: تامین ایمنی در جاده‌های اصلی و فرعی استان زنجان باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد تا کام هیچ شهروندی در سال جدید تلخ نشود.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 09 March 2022

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در محل استانداری زنجن، عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در نوروز امسال ملاکی برای برنامه ریزی های سال بعد در این بخش خواهد بود، گفت: آراستگی ورودی شهرها و زیباسازی خیابان‌ها و معابر از نظر بصری مورد تاکید قرار گیرد.

وی اظهار کرد: آراستگی ورودی شهرها و زیباسازی فضای سبز مراکز خدماتی و رفاهی باید در نهایت دقت و وسواس لازم انجام شود.

استاندار زنجان افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا میزبانی مهربان و مسئولیت پذیر برای میهمانان نوروزی باشیم و امیدواریم رخوت ۲ سال گذشته به خاطر شرایط ناشی از کرونا در عملکرد مسوولان تاثیر منفی نداشته باشد.

افشارچی تاکید کرد: برای افزایش ثروت از محل گردشگری سال آینده برنامه ریزی لازم و اقدامات اساسی در استان انجام خواهد شد.

وی افزود: برنامه ریزی می‌شود تا چند نقطه گردشگری در زنجان مانند تعیین تکلیف کوهرنگ زنجانرود راه اندازی شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: از ظرفیت و پتانسیل شهرستان‌های استان نیز به همین منظور استفاده خواهد شد و کرونا هنوز به طور کامل رخت برنبسته است امسال نمی‌توانیم به طور چشمگیر و اساسی در این زمینه فعالیت داشته باشیم.

افشارچی گفت: دستگاه‌ها باید در عملکرد خود دقیق باشند و نظارت و بازرسی‌ها در ایام تعطیلات نوروز با شدت و به طور غافلگیرانه انجام شود.

وی همچنین از نیروی انتظامی خواست نسبت به تامین ایمنی سفر و شرایط لازم برای مسافرتهای بدون حوادث غیرمترقبه حساسیت لازم را داشته باشند.

استاندار زنجان ابراز کرد: تامین ایمنی در جاده‌های اصلی و فرعی استان باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد تا کام هیچ شهروندی در سال جدید تلخ نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار