رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فضاسازی مناسب میادین، پارک‌ها، ورودی‌ها و ایجاد شور و نشاط در مرکز استان برای ایام نوروز باید در دستور کار قرار گیرد تا گردشگران و مسافران از حضور در استان لذت کافی و وافی را ببرند.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 09 March 2022

سیاوش سلیمانی‌دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به نزدیک بودن عید نوروز و سال جدید، اظهار داشت: فضاسازی مناسب میادین، پارک‌ها، ورودی‌ها و ایجاد شور و نشاط در مرکز استان برای ایام نوروز باید در دستور کار قرار گیرد تا گردشگران و مسافران از حضور در استان لذت کافی و وافی را ببرند.

وی افزود: مردم درخواست دارند در شهرکرد تعریض خیابان‌های اصلی با حذف پیاده‌روها و بلوارها، همچنین بهسازی و نظافت میدان فردوسی و احداث چندین پارکینگ در نقاط پرتردد شهر صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نام معابر یکی از مهم‌ترین المان‌ها است و یک سیاست‌گذاری مهم رفتاری و برگرفته از هویت‌های اندیشه‌ای برشمرده می‌شود.

وی ادامه داد: در نامگذاری خیابان‌ها و معابر شهرکرد به نام شخصیت‌های برجسته تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و علمی از اقوام مختلف (ترک، بختیاری و فارس) بطور عادلانه باید توجه شود.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به اینکه مطب پزشکان و مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی در شهرکرد بصورت پراکنده در شهر هستند، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود و پیشنهاد می‌گردد کلیه پزشکان و مجتمع‌های پزشکی یک جا متمرکز شوند و طرح شهرک سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اجرا گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار