فرزند شهید آیت الله قاضی طباطبایی نخستین شهید محراب، با ارسال نامه‌ای با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه مقبره پدرش که توسط شورای شهر تصویب شده مخالفت کرد و پیشنهاد داد که این مبلغ را صرف محرومیت‌زدایی و توسعه فرهنگی مناطق حاشیه‌نشین تبریز کنند.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 05 March 2022

سیدمحمدتقی قاضی طباطبایی، فرزند آیت الله شهید قاضی طباطبایی نخستین امام جمعه تبریز بعد از انقلاب اسلامی و شهید محراب با ارسال نامه‌ای ضمن تشکر از شورای شهر تبریز به خاطر تصویب بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای توسعه عمرانی و ارتقای کیفیت مقبره شهید آیت الله قاضی طباطبایی، اعلام کرد که در شرایط فعلی و موقعیت حساس اجتماعی و اقتصادی چنین اقدامی به صلاح نیست.

او همچنین درخواست ابطال این مصوبه را کرد و به اعضای شورای شهر پیشنهاد داد که این مبلغ را صرف محرومیت‌زدایی و توسعه فرهنگی مناطق حاشیه‌نشین تبریز کنند.

متن نامه فرزند آیت الله شهید قاضی طباطبایی بدین شرح است:

بسمه تعالی

حضور ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز

با عرض سلام و تحیت و تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

پیرو درخواست قبلی هیئت امنا، مسجد مقبره برای اختصاص بودجه که در ادوار گذشته شورا نیز برای ارتقا کیفیت میزبانی از زائران مقبره شهید قاضی طباطبایی (ره) و در راستای ارج نهادن به مقام والای آن شهید مظلوم انقلاب اسلامی درخواست داده شده و اقدام موثری صورت نگرفته بود، لذا ضمت تشکر و قدردانی از تصویب بودجه ۱۰ میلیارد تومان برای درخواست فوق به اطلاع می رساند که اینجانب این مصوبه را قبول نکرده و در این موقعیت حساس اجتماعی و اقتصادی چنین اقدامی به صلاح جامعه نیست و ضمن تشکر درخواست ابطال این مصوبه را داشته و تقاضا دارم شورای اسلامی محترم مقرر فرمایند مبلغ یاد شده صرف محرومیت‌زدایی و عمران و توسعه فرهنگی مناطق حاشیه نشین و مستضعف شهرمان هزینه گردد. امیدواریم با این اقدام روح پر فتوح آن شهید سعید خشنود و از ما راضی بوده و دعای خیرشان شامل حال همه ما شود.

با تشکر و احترام – سید محمدتقی قاضی طباطبایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار