افراد از شبکه‌های اجتماعی استفاده‌های متفاوتی می‌کنند. برخی آنجا را مکانی برای تفریح و سرگرمی می‌دانند، اما افراد موفق و متفکّر از این موقعیت در مسیر تجارت و کسب و کار بهره می‌برند و از آن برای ارتقا و پیشرفت برند و همچنین بازاریابی برند استفاده می‌کنند و تجربیات نشان داده است که نقش شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزار مهم در انتشار برند تجاری، غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 03 March 2022

تعدادی از مجموعه سوالات مطرح شده در مورد تیک آبی اینستاگرام هستند و ما امروز می‌خواهیم به تمام آن‌ها پاسخ دهیم. اما اول بگذارید توضیح دهیم که به طور مشخص در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. در شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شده‌اید که برخی از افراد عمدتا مطرح و مشهور در کنار نام کاربری خود یک نشان آبی رنگ دارند. این نشان شناسایی که به تیک آبی در اینستاگرام معروف شده نشان می‌دهد که این اکانت، حساب کاربری اصلی فرد مورد نظر است. حتی در صورتی که شما صاحب برند اصلی باشید و باقی موارد فیک باشند و اکانت شما تیک آبی نداشته باشد با گزارش و ریپورت دیگر اشخاص به راحتی اکانت شما دیسیبل می‌شود؛ که با موضوع بازگردانی و دیسیبل برای شما توضیحاتی خواهیم داد.
بگذارید کمی واضح‌تر توضیح دهم، ساخت اکانت جعلی یا فیک در شبکه‌های مجازی اتفاقی متداول است. شما با جستجو بازیگر، ورزشکار، سیاست‌مدار یا هر فرد مشهور دیگر در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام، با ده‌ها اکانت مختلف به نام همان فرد مواجه می‌شوید
چندی پیش مجله Forbes Zone در قسمت لایف استایل خود اعلام کرد که رئیس‌جمهور اسبق آمریکا بنا به تخلفات فاقد وریفای یا تیک آبی اینستاگرام شده بود.
تیک آبی در اینستاگرام به همین منظور طراحی شده است، وجود نشان آبی در یک حساب کاربری به معنای آن است که شما در صفحه رسمی فرد مورد نظر در اینستاگرام هستید. شما با دیدن نشان آبی متوجه خواهید شد که می‌توانید حساب اصلی را از اکانت‌های فیک اینستاگرام، تشخیص دهیداینستاگرام معمولا به افراد معروف و برند‌های مشهور، شرکت‌ها و سازمان‌های شناخته شده و حتی صفحه رسمی برنامه‌های تلویزیونی که طبیعتا فالوور‌های زیادی نیز دارند، تیک آبی را اهدا می‌کند، اما برخی از افراد هستند که به تازگی مطرح شده‌اند و خیلی شناخته شده نیستند، اما فالوور‌های نسبتا زیادی دارند که تعداد آن‌ها رو به رشد است و چند اکانت فیک نیز برای آن‌ها ساخته شده است. اشخاصی مانند بازیگر‌های تازه مطرح شده در این دسته قرار می‌گیرند، این افراد می‌توانند از اینستاگرام درخواست کنند که نشان شناسایی به اکانت آن‌ها اضافه شود، اینستاگرام نیز بر اساس الگوریتم‌های خود تشخیص خواهد داد که این اکانت تیک آبی می‌خواهد یا خیر.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار