مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها:
امید حاجتی: ۴۶ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی کشور و کیمته امداد امام خمینی (ره) درحمایت از مدد جویان و کاهش فقر مطلق خانوار‌ها پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 02 March 2022

به گزارش گروه استان های تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، امید حاجتی از پرداخت ۴۶ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال در راستای سیاست‌های حمایتی دولت خدمتگذار و در اجرای ردیف‌های ۹، ۱۱، ۱۹، ۲۶، ۲۸، ۴۰ و ۴۱ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری برای کاهش فقر مطلق خانوارها، حمایت از مسکن محرومین، حمایت از زنان سرپرست خانوار، حمایت از معلولین، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرداخت مستمری و پشت نوبتی‌ها و تولید و اشتغال به حساب سازمان بهزیستی کشور و کیمته امداد امام خمینی خبر داد.
واریز ۲۳ هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها با تشریح مبالغ واریز شده به حساب سازمان بهزیستی کشور در اجرای ردیف ۱۱ جدول مصارف قانون بودجه سال جاری، اظهار داشت: در اجرای سیاست‌های حمایتی دولت محترم از محرومین و خانواده‌های آسیب پذیر و در جهت بهبود شرایط خانوار‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی و همچنین در راستای کاهش رفع فقر مطلق این خانواده‌ها ۵ هزار ۴۲۲ میلیارد ریال به حساب این سازمان واریز شد که با احتساب مبالغ واریزی مراحل قبل در سال جاری، جمعا ۲۹ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال به این سازمان برای رفع فقر مطلق این خانوار‌ها پرداخت شده است.
وی همچنین اضافه کرد: در اجرای بند ۲۶ جدول مصارف قانون بودجه سال جاری نیز بابت مسکن محرومین ۱ هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال به حساب سازمان بهزیستی کشور واریز شد که با احتساب مبالغ واریزی قبل تا به امروز و در سال جاری، ۷ هزار و ۹۱۷ میلیارد ریال به حساب این سازمان واریز شده است.
دکتر حاجتی اضافه کرد: در اجرای بند ۲۸ همین جدول نیز بابت تولید و اشتغال ۱۱۳ میلیارد ریال به حساب سازمان بهزیستی کل کشور واریز شد که با احتساب مبالغ واریزی در مراحل قبلی در سال جاری، ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به حساب این سازمان واریز شده است.
همچنین درراستای اجرای بند ۴۱ جدول مصارف قانون بودجه سال جاری درحمایت از زنان سرپرست خانوار نیز ۵۲۱ میلیارد ریال دراین مرحله به این سازمان داده شد است که با احتساب مبالغ واریزی قبل در سال جاری، جمعا ۱ هزارو ۹۷۹ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کل کشور پرداخت شده است.
رئیس هیات مدیره به پرداختی‌های حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود:در اجرای بند ۴۰ جدول مصارف قانون بودجه سال جاری ۵۲۱ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است. با احتساب مبالغ واریزی قبل در سال جاری، ۱ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال به این سازمان داده شده است.
دکتر امید حاجتی اضافه کرد: همچنین در اجرای بند ۱۱، هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای قانون حمایت از معلولین به سازمان بهزیستی پرداخت شد که با احتساب مبالغ واریزی در سال جاری، ۱۴ هزار ۱۲۰ میلیارد ریال به این سازمان در جهت حمایت از معلولین پرداخت شده است.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به پرداختی‌های سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اجرای ردیف ۱۹ جدول مصارف قانون بودجه سال جاری به سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: ۱۲ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال بابت پرداخت مستمری و پشت نوبتی‌ها و سایر خدمات حمایتی برای مددجویان به حساب سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد که با جمع واریزی‌های گذشته در مجموع مبلغ ۶۴ هزار و ۶۶۶ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال به این سازمان پرداخت شده است تا جمع واریزی‌های پرداختی در این مرحله در مجموع به حساب این سازمان ۲۳ هزار ۷۲۷ میلیارد ریال برسد تا سازمان بهزیستی کشور در راستای صحبت‌های ریاست محترم جمهور و حمایت دولت خدمتگذار از اقشار آسیب پذیر و کاهش فقر مطلق این خانوار‌ها در آستانه سال جدید گام بردارد.

۲۳ هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال به کیمته امداد امام خمینی (ره) برای کاهش فقر مطلق خانوار‌های آسیب پذیر پرداخت شد
 امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به واریزی این مرحله به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز عنوان کرد: سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از منابع خود ۲۳ هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال به کیمته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرد که این واریزی در راستای کاهش فقر مطلق و حمایت از خانوار‌های تحت پوشش کمیته، مسکن محرومین، تولید و اشتغال این خانوارها، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرداخت مستمری و پشت نوبتی‌ها و سایر خدمات حمایتی می‌باشد.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با تشریح جزییات این مرحله از واریز و پرداختی‌های مراحل قبل به کمیته امداد خمینی (ره) عنوان کرد: در راستای اجرای ردیف ۱۱ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری کل کشور، ۶ هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال به حساب این این نهاد پرداخت شد که در مجموع در سال جاری ۶۳ هزار و ۷۷۸ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال در جهت کاهش رفع مطلق خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شده است.
وی اضافه کرد: برای اجرای بند ۲۸ جدول مصارف قانون بودجه سال جاری مربوط به بابت تولید و اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ ۸۸۸ میلیارد ریال به حساب این نهاد واریز شد که با احتساب مبالغ واریزی قبل و در مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به این نهاد بابت تولید و اشتغال واریز شده است.
رئیس هیات مدیره سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ادامه داد: برای کاهش آسیب اجتماعی نیز در راستای اجرای بند ۴۰ جدول مصارف قانون بودجه سال جاری ۵۲۱ میلیارد ریال دراین مرحله به حساب این نهاد واریز شده است که با احتساب مبالغ واریزی قبل و در مجموع در سال جاری مبلغ ۱ هزارو ۹۷۹ میلیارد ریال واریز شده است.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حمایت دولت به مسکن محرومین اشاره و اضافه کرد: حمایت دولت محترم در راستای اجرای بند ۲۶ جدول مصارف قانون بودجه سال جاری مربوط به مسکن محرومین بوده است که در این مرحله از واریز ۶ هزار میلیارد ریال به کمیته امداد در این مرحله واریز شد که با احتساب مبالغ واریزی قبل در سال جاری و در مجموع ۲۵ هزارمیلیارد ریال به این نهاد پرداخت شده باشد.
وی درپایان عنوان کرد: برای اجرای ردیف ۱۵ جدول مصارف یاده شده نیز ۹ هزار ۵۸۳ میلیارد ریال برای حمایت پرداخت مستمری و پشت نوبتی‌ها به کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مرحله پرداخت شد که در مجموع در سال جاری ۹۳ هزار و ۸۸۵ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال به حساب این نهاد و در جهت حمایت از مددجویان پرداخت شده است.
لازم به توضیح است اجرای ردیف‌های ۹، ۱۱، ۱۹، ۲۶، ۲۸، ۴۰ و ۴۱ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در جهت حمایت دولت از اقشار آسیب پذیر، کاهش فقر مطلق خانوارها، حمایت از مسکن محرومین، حمایت از زنان سرپرست خانوار، حمایت از معلولین، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرداخت مستمری و پشت نوبتی‌ها و تولید و اشتغال کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار