شرکت بهران یک شرکت با سابقه چندین ساله در تولید انواع روغن های صنعتی است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت های مناسب طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است فروشگاه فیداراویل دارای محصولات متنوعی از این شرکت می باشد که با مراجعه به سایت ما می توانید آن ها را خریداری کنید از جمله پرفروش ترین این روغن ها روغن بهران حرارت است.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 05 March 2022

خرید و فروش بهترین محصولات روغن پارس بابک و گریس پارس

اطلاعات قیمت روغن صنعتی هیدرولیک

روغن صنعتی هیدرولیک را می توان پر مصرف‌ترین روغن صنعتی نامید و از این­رو با توجه به مصرف بالا و کاربردهای متنوع و شرایط کاری گوناگون، این روغن نیز از تنوع بالایی برخوردار است. در واقع روغن هیدرولیک در یک سیستم، نقش انتقال دهنده انرژی را بازی می‌کند و در صورتی که این روغن دچار مشکل شود، این وظیفه به خوبی انجام نشده و سیستم با اختلال یا توقف در کارکرد روبرو می‌گردد .

کارکرد بهتر روغن هیدرولیک می­تواند باعث افزایش طول عمر روغن هیدرولیک گردد و زمان تعویض روغن هیدرولیک را به تعویق بندازد که در دراز مدت باعث کاهش هزینه های سرویس دستگاه می‌گردد .

روغن های هیدرولیک علاوه بر فرمان های خودرو، جهت صنایع، جرثقیل، پمپ ها، جک ها و ... کاربرد دارند و عواملی همچون میزان ویسکوزیته روغن، میزان گرمای کارکرد، نوع سیستم، مقاومت میان لایه روغنی، میزان جذب رطوبت، خاصیت اسیدی روغن و ... در نوع عملکرد این روغن تاثیر بسزایی دارند.

مواردی را بیان می کنیم که نشان دهنده تعویض روغن هیدرولیک خودرو می باشد این موارد عبارتند از:

  • تیره شدن رنگ ظاهری روغن
  • کف کردن روغن
  • پایین آمدن سطح روغن هیدرولیک
  • سفت شدن روغن
  • استشمام بوی سوختگی از روغن
  • مات شدن رنگ روغن

برای دریافت اطلاعات قیمت روغن صنعتی هیدرولیک h68 به سایت ما مراجعه کرده و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش بهترین محصولات روغن پارس بابک و گریس پارس

خرید و فروش روغن پارس بابک  ۶۸ و مشخصات آن:

یکی دیگر از روغن های کاربردی برای روانکاری قطعات حساس روغن پارس بابک ۶۸ میباشد  که ما در ادامه می‌خواهیم به برخی از ویژگی‌های آن بپردازیم پس با ما همراه باشید .

درباره تولید این روغن باید بگیم که پارس بابر که یکی دیگر از روغن های هیدرولیک است که با استفاده از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی ضد اکسیداسیون و زنگ زدگی در جهت استفاده در سیستم های هیدرولیک و یا برای استفاده از دیگر صنعت ها تولید و به بازار عرضه می شود .

برخی از ویژگی های مهم این محصول پایداری حرارتی بسیار عالی آن در هنگام فعالیت و مقاومت آن در مقابل اکسیداسیون می باشد از دیگر ویژگی های آن می توان به جلوگیری از تشکیل کف‌پایی دار و قابلیت فیلتر پذیری خوب آن اشاره کرد .

البته این روغن صنعتی از سطوح در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیز محافظت می کند و قابلیت جدا پذیری آسانی از آب دارد که باعث شده طرفداران بسیار زیادی پیدا کند .

مواردی از کاربردهای این روغن صنعتی در جعبه دنده‌های بسته و یاتاقان های ضد استحکام می باشد البته در برخی از سیستم های هیدرولیک پمپ گردش ای بدون نیاز به مواد افزودنی ضد سایش نیز استفاده می شود.

یکی دیگر از محصولات پر فروش و پر کاربرد شرکت پارس که در فروشگاه فیدار اویل نیز به فروش می رسد گریس پارس می باشد که با مراجعه به لینک داده شده می توانید این محصول باکیفیت را خریداری کنید.

خرید و فروش بهترین محصولات روغن پارس بابک و گریس پارس

درباره ی فیدار اویل :

فیدار اویل یکی از شرکت های قابل اعتماد امروزی است که مشتریان زیادی دارد و دلیل اعتماد مشتریان کیفیت خوب محصولات است فیدار اویل تمام نیاز شما را از محصولات بهران برطرف می سازد زیرا تمامی محصولات این برند در فروشگاه ما به فروش می رسد علاوه بر این روغن های برند های توتال و شل نیز در این فروشگاه موجود است که به راحتی می توانید آن ها خریداری کنید.

شما می توانید تمامی محصولات فیدار را در سایت مشاهده کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار