مدیرعامل سازمان اتکا به پیشنهاد سرهنگ محمدی مدیریت شرکت ناجی پوشش، از بخش‌های مختلف این شرکت شامل سالن‌های دوخت، آماده سازی و ارسال پوشاک بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 01 March 2022

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، دکتر مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا به پیشنهاد سرهنگ محمدی مدیریت شرکت ناجی پوشش، از بخش‌های مختلف این شرکت شامل سالن‌های دوخت، آماده سازی و ارسال پوشاک بازدید به عمل آورد.
در اثنای این بازدید یک دستگاه یخچال به سرکار خانم ملاشاهی توسط دکتر اعلمی پس از استماع مشکلات جسمانی و مالی ایشان اهداء گردید، که در ادامه نیز پس از ارائه گزارش توسط سرهنگ محمدی از وضعیت معیشت پرسنل ناجی پوشش که عمدتا زنان بی سرپرست و یا بدسرپرست بودند، مدیرعامل سازمان اتکا مبادرت به اهداء کارت هدیه یک میلیون ریالی به مناسبت عید سعید مبعث به کلیه کارکنان نمودند که این عمل معنوی و خداپسندانه مورد تقدیر و تشکر مدیریت و شاغلین شرکت ناجی پوشش قرار گرفت، که دکتر اعلمی ابراز داشت: 《رسیدگی به معیشت پرسنل محترم نیروهای مسلح و معسرین جامعه وظیفه و هدف اصلی سازمان اتکا می‌باشد》.
گفتنی است از دیگر درخواست‌های مدیریت شرکت ناجی پوشش برخورداری پرسنل این شرکت از کارت حکمت و مزایای این کارت به خصوص خرید اقساطی بود که دکتر اعلمی عنوان داشتند:《در اولین فرصت اقدامات لازم جهت بستن قرارداد در این مورد صورت خواهد گرفت》.

بازدید مدیر عامل سازمان اتکا از شرکت ناجی پوشش امین/ بررسی درخواست‌ها و مشکلات کارکنان در نشستی صمیمی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار