استاندار مرکزی گفت: به دلیل وضعیت قرمز کرونایی اکثر شهرستان ها، آموزش غیرحضوری دانش آموزان تا پایان هفته ی جاری تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 26 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گفت: به احتمال زیاد هفته آینده پایان وضعیت قرمز کرونایی اعلام و آموزش حضور دانش‌آموزان در دستور کار قرار می‌گیرد که معلمان، کادر آموزشی، دانش‌آموزان و خانواده‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.
وی افزود: آموزش غیرحضوری در دانشگاه‌ها در دستور کار نیست و هم کلاس‌ها و هم امتحانات در تمامی مقاطع تحصیلی از کارشناسی تا تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: موج ششم کرونا با وجود تکثیر زیاد و عدم اعمال محدودیت‌ها نسبت به پنج موج گذشته، با زحمات کادر درمان و همکاری مردم شرایط مطلوب‌تری نسبت به گذشته داشت اما در عین حال مردم باید همچنان نسبت به واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.
استاندار مرکزی یادآورشد: ظرفیت پی آی سی یو کودکان مراکز درمانی استان مرکزی با همت دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به سه برابر افزایش یافت که اقدام مهمی در راستای درمان بیماران کرونایی است.
مخلص الائمه افزود: فرمانداران به خصوص در شهرستان‌های ساوه و دلیجان باید نسبت به واکسیناسیون اتباع خارجی توجه داشته باشند.
وی تاکید کرد: رسانه‌ها و تشکل‌های مردمی همچنان آگاهی بخشی عمومی برای واکسیناسیون کرونا را در دستور کار قرار دهند و امیدواریم تا پایان سال و از آغاز سال آینده شرایط پایدار و کم مخاطره‌ای داشته باشیم.
وی افزود: اینکه ۹۰‌ درصد متوفیان کرونا کمتر از ۷۰ سال هیچ نوبت واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، نشان از اهمیت واکسن دارد و با وجود رایگان بودن و در دسترس بودن انواع واکسن‌ها برخی افراد نسبت به این مهم بی توجه هستند که ظلم آشکاری به خانواده خود می‌کنند.
مخلص الائمه اضافه کرد: شهرستان‌هایی که به دلایل غیر علمی و کارشناسی از فرآیند واکسیناسیون فاصله گرفته‌اند تقاضا می‌شود نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
استاندار مرکزی گفت: ظرف امروز یا فردا محدودیت‌های ناظر بر رنگ‌بندی‌ها از ستاد ملی اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار