مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت:در مبحث صیانت از فضای مجازی برخوردهای ایجابی بشدت جلوتر وبسیار بیشتر از برخوردهای سلبی است.
کد خبر: ۱۰۳۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 22 February 2022

 

سینا دلشادی در گفتگوی اختصاصی با تابناک مرکزی با بیان اینکه صیانت از فضای مجازی امری عقلانی است وباید انجام شود افزود:صیانت از فضای مجازی مبحثی مهم وراهبردی برای نظام وانقلاب است اما باید بر روی چگونگی آن کارشود.
وی با اشاره به اینکه باید اینترنت ملی تقویت شود یادآورشد:باید میزان دسترسی به سایت های مورد نیاز را بگونه ای ایجاد کنیم که جوانان، ‌نوجوانان ،محققان‌ وپژوهشگران به آسانی به منابع علمی برای تحقیق وپژوهش دست یابند تا مجبور نباشند برای مطالب علمی از چندین سایت اغواکننده ومنحرف عبور کنند.
وی با بیان اینکه وبگاه هایی که بطور مشخص بدنبال مباحث غیراخلاقی ودر راستای ضربه زدن به هویت ایرانی اسلامی وانقلابی مردم وجوانان هستند، باید مسدود شوند افزود:هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که یک امکانی در کشور ایجاد شود اما بدون دقت وملاحظه دراختیار دشمنی قرار گیرد ‌که قصد داردکشور را درهم شکند وبه وضوح درمقابلش دشمنی می کند.
دلشادی گفت:مبحث صیانت از فضای مجازی بسیار مهم وعمیق است و نظریه پردازی ها پیرامون آن انجام شده وباید اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه اعتقاد برخی مبني بر مسدود کردن وبگاه ها گاه از روی هیجانات واحساسات است افزود: باید میزان دسترسی به سایتها مورد نیاز بگونه ای فراهم شود که افراد بتوانند برای رشد وپیشرفت خود به آسانی به منابع علمی مورد نیاز دست یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه فرهنگ سازی برای استفاده از درگاه ها و وبگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد یادآورشد:دشمنان ایران اسلامی درحقیقت نظام سلطه و استکبار جهانی ونظام استعمارگری است که دست از توطئه برعلیه کشور مظلوم ما برنمی‌دارد ودر مقابل ارزش ها، اعتقادات ، مقدسات و آمال بلند وایده آل آرمان خواهانه انقلابی واسلامی می ایستد و به دنبال انحراف یا منهدم کردن آن است.
دلشادی با بیان اینکه برخی از افراد خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند اظهارداشت:افرادی که ناخواسته به این اقدام روی می آورند بایدبا جهاد تبیین و روشنگری آنها را هدایت کنیم و زیر چتر نظام قرار دهیم واز ظرفیت های بالقوه این افراد استفاده کنیم.
وی ادامه داد:افرادی ‌که عامدانه آب به آسیاب دشمن می ریزند وخود را درصف وجبهه مقابل نظام قرار میدهند وبه دنبال ضربه زدن به کشور قرار هستند ، و شمار آنها قابل توجه نیست دشمن انقلاب محسوب می شوند.
دلشادی با بیان اینکه فریب خوردگان ، نفوذی ها وافراد وجریان هایی داریم که به علت ناآگاهی و جهل به یاری دشمن می شتابند گفت:این امکان وجود دارد ‌که این افراد مشمول هدایت الهی واقع شوند بنابراین باید این افراد را با تبیین و روشنگری آگاه کنیم.
وی با بیان اینکه افرادی ‌‌که آگاهانه به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند درصف دشمنان قرار می‌گیرند افزود:این افراد منافق هستند و به مراتب بدتر از کفار بشمار می روند چراکه ضربات آنها سنگین تر ومهلک تر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار