فرهاد میمنت آبادی :
مدیر توزیع برق شهرستان قروه از تعویض و اصلاح بیش از ۴۳۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح شهر و ۱۵ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 22 February 2022
به گزارش تابناک کردستان، فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه گفت: درراستای مدیریت مصرف انرژی وارائه خدمات مطلوب به مردم، اجرای پروژه اصلاح و بهسازی شبکه روشنایی معابر شهری و روستایی این شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح پس از بررسی چراغ‌های روشنایی معابر آغاز شد، افزود: در همین راستا امسال تاکنون بیش از ۴۳۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح شهر‌ها و روستا‌های شهرستان قروه اصلاح و تعمیر شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه با اشاره به اینکه این طرح در ۱۵ روستای شهرستان قروه اجرا شد، اظهار داشت: در مجموع برای اجرای این طرح بیش از ۳میلیارد ریال اعتبار در شهرستان قروه صرف شده است.

میمنت آبادی فرسودگی و خرابی چراغ‌های روشنایی معابر و همچنین کثیف بودن آن‌ها و کاهش شدت نور معابر را از عمده‌ترین مشکلات چراغ‌های تعویضی عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این پروژه افزایش رضایتمندی مردم، رفاه شهروندان و بهبود تردد وسایل نقلیه و همچنین تقویت و زیباسازی شبکه روشنایی معابر در سطح شهر و روستا‌های شهرستان است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در ادامه اظهار داشت: اصلاح و بازسازی نقاط حادثه خیز ومشکل دار در محدوده شهری و روستایی از جمله برنامه‌های آتی این مدیریت در سال آینده خواهد بود.

وی بیان کرد: امید است دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با توجه به دریافت اعتبار ۳ درصدی از عوارض مربوط به روشنایی معابر (بر اساس بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و همچنین ماده ۵۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده) ما را درتدوام توسعه، اصلاح و تامین روشنایی معابر سطح شهر و روستا‌ها یاری نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار