آیین تشییع پیکر ۲ خلبان و یک شهروند تبریزی حادثه سقوط هواپیمای جنگنده آموزشی در میدان شهدای این کلان شهر از دقایقی قبل با حضور پرشور مردم آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ 22 February 2022

به گزارش تابناک تبریز، در این آیین معنوی که در میدان شهدای تبریز در قلب بافت تاریخی این کلان شهر در حال جریان است، اقشار مختلف مردم و مسوولان ارشد کشوری و لشکر حضور دارند.

بر پایه این گزارش، میدان شهدای تبریز به عنوان میعادگاه مردم ولایتمدار تبریز با شهدا، آکنده از شهروندان و مسوولانی است که برای بدرقه نگهبانان آسمان ایران زمین امروز در این محل گرد آمده اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به همراه امت شهیدپرور و خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در آیین تشییع شهدای سانحه سقوط هواپیمای آموزشی حضور گسترده ای دارند.

به گزارش ایرنا، صبح دیروز یک فروند هواپیمای جنگنده از نوع اف ۵ در داخل شهر تبریز و نزدیکی فرودگاه بین المللی این شهر در حوالی کشتارگاه قدیمی تبریز و در جوار یکی از مدارس در سالن ورزشی شهید علیپور سقوط کرد.

در این حادثه علاوه بر ۲ خلبان یک شهروند نیز جان خود را از دست داد. سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد خلبانان این هواپیما بودند که به فیض شهادت رسیدند.ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :