شهرکرد- نشست آمرین به معروف و ناهیان از منکر در راستای تحقق اداره طراز انقلاب اسلامی در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 21 February 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر نشست آمران به معروف ادارت شهرکرد، امر به معروف و نهی از منکر را اساس کار انبیا الهی دانست و اظهار کرد: حضرت ابراهیم (ع) به روش خود بت‌ها را نفی و مردم را به خداپرستی دعوت می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهامحال و بختیاری، عنوان کرد: حضرت موسی (ع) نیز با فرعون مبارزه و با روش دیگری امر به معروف و نهی از منکر کرد.

وی تصریح کرد: دعوت به وحدانیت الهی و توحید با شیوه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر اساس کار انبیا الهی بوده است.

حجت الاسلام حسینی صدر ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) مجموعه بت‌ها را اعم از درونی و بیرونی، یک‌جا کنار گذاشت و دین کامل اسلام را به جهانیان عرضه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهامحال و بختیاری اصل امر به معروف و نهی از منکر را جز اساسی اندیشه تابناک امامان معصوم (ع) دانست و با اشاره به انواع نظارت بر عملکرد انسان، مطرح کرد: نظارت درونی و نظارت بیرونی موجب کامل و جامع شدن انسان می‌شود و این دو نظارت باید همواره وجود داشته باشند.

وی با اشاره به اصول امر به معروف و نهی از منکر، برکات حاصل از نهادینه شدن این فریضه واجب الهی در سطح جامعه را تشریح کرد و افزود: خیر و سلامت انسان‌ها در جامعه، آبادانی شهرها، ایمنی راه‌ها و تضعیف جبهه نفاق، شکوفایی اقتصادی، تقویت پشتوانه حکومت اسلامی، انسجام و یکپارچگی جامعه، از برکات جاری و ساری شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار