مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: سفر رئیس جمهور به کشور قطر گشایش‌های اقتصادی برای تجار دو کشور بویژه این استان ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 21 February 2022

به گزارش تابناک بوشهر، جواد لقمان زاده روز دوشنبه در جلسه شورای اداری گناوه با دستورکار تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه و بخشدار ریگ افزود: همچنین سفر رئیس جمهور به قطر نقشی مهم در پیشبرد اهداف منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایفا خواهد کرد.

وی اظهارداشت: دولت سیزدهم ۲ محور اساسی در سیاست خارجی را به صورت جدی پیگیری می‌کند که نگاه آسیایی و بهبود روابط با قدرت‌های سیاسی و احیای روابط و بهبود آن با همسایگان است.

لقمان زاده ادامه داد: با توجه به اینکه همواره در سال‌های اخیر با تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران مواجه هستیم، یکی از راه‌های دور زدن و کاهش این تحریم‌ها، افزایش ارتباط با کشورها بویژه همسایگان است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری بوشهر گفت: کشورهای همسایه ایران دارای ظرفیت های خوبی هستند و سیاست خارجی دولت سیزدهم  بر مبنای توسعه و  برپایی روابط با این کشورها معطوف شده  است.

                                                                 سفر رئیس جمهور به قطر گشایش‌های اقتصادی برای استان بوشهر ایجاد می‌کند                                 

وی بیان کرد: ایران در سال‌هایی که تنش سیاسی بین قطر و عربستان و برخی کشورهای عربی وجود داشت همواره حمایت قابل توجه از قطر کرد و در زمینه تامین اقلام و کالاهای اساسی کمک شایانی داشته است.

لقمان زاده گفت: ۷۰ درصد کل صادرات ایران به قطر از استان بوشهر انجام می‌شود که می توان از ظرفیت های موجود، خط دریایی مشترک بین بنادر این استان و خطوط منظم هوایی برای تماشای مسابقات جام جهانی ایجاد کرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود:  باتوجه به میزبانی کشور قطر برای جام جهانی فوتبال  ۲۰۲۲، نیازمند محصولات کشاورزی و غذایی از استان بوشهر است که فرصت خوبی برای این استان خواهد بود.

وی اظهارداشت: اتاق بازرگانی بوشهر، عضو اتاق مشترک ایران و قطر است که سفر رئیس جمهور می‌تواند برای این استان ظرفیت سازی و تحول ایجاد کند.

وی  از تلاش و زحمات معاون برنامه ریزی و توسعه سابق فرمانداری گناوه و بخشدار سابق ریگ قدردانی کرد و گفت: با پیشنهاد فرماندار شهرستان و تائید استاندار بوشهر، معاون جدید فرمانداری و بخشدار ریگ در این جلسه معارفه می‌شوند.

فرماندار گناوه بر خدمت رسانی صادقانه به مردم این شهرستان توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: پذیرفتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار و سعادتی است که به برکت انقلاب، خون شهدا و امام راحل و اسلام نصیب می‌شود و  باید قدر این فرصت را بدانیم و شکرگزار باشیم و دراین مسیر بجز خدمت به مردم به هیچ چیز فکر نکنیم.

                                                                      سفر رئیس جمهور به قطر گشایش‌های اقتصادی برای استان بوشهر ایجاد می‌کند

محمدتقی صفری افزود: به فرموده حضرت علی (ع)، اگر خدمات صادقانه به مردم صورت نگیرد، هیچ ارزشی ندارد.

وی از تلاش و عملکرد دوران خدمت معاون سابق برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و بخشدار ریگ تقدیر کرد و افزود: این دو در طول مدتی که در این دو حوزه در دولت سیزدهم بودند با اخلاص و بدون هیچ کوتاهی و بدور از هرگونه مسایل سیاسی صادقانه خدمت کردند.

در این جلسه، احمد لیراوی به عنوان سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه و ضرغام محمدی به عنوان بخشدار جدید ریگ و لیلا دولت خواه نیز به سمت مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده معرفی شدند و از زحمات حسین امیری معاونت سابق برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و محمدحسن بازویی بخشدرا سابق ریگ تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار