معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد بوشهر:
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: از زمان انتشار فراخوان جشنواره خاطره و سفرنامه نویسی رضوی، این برنامه مورد توجه علاقه‌مندان سراسر کشور قرار گرفت بطوریکه ۳۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 21 February 2022

به گزارش تابناک بوشهر، آنیتا مظفری روز دوشنبه در نشست هماهنگی جشنواره ملی خاطره وسفرنامه‌نویسی رضوی در دشتی افزود: با توجه به سابقه فرهنگی و ادبی دشتی میزبانی جشنواره ملی خاطره و سفرنامه نویسی رضوی به این شهرستان محول شده که در برگزاری آن شایسته عمل خواهد شد.

وی اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره خاطره و سفرنامه نویسی رضوی با حضور معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) روز جمعه ۶ اسفند ماه جاری در حسینیه تاریخی روستای درازی دشتی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی نیز گفت: جلسات متعدد برای هماهنگی با کارکنان این اداره و مسئولان و فعالان فرهنگی و اجتماعی روستای درازی برگزار شده و محل آیین اختتامیه جشنواره حسینیه تاریخی روستا است که بیش از ۱۳۰ سال قدمت دارد.

حمید زارعی اظهار کرد: اجرای برنامه‌ آیینی، مشاعره، سرود، سخنرانی مقام های کشوری و استانی و اهدای جوایز به برگزیدگان اهم برنامه‌های روز اختتامیه است.

وی ضمن اظهار خرسندی از میزبانی جشنواره، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با همکاری مسئولان کمیته‌ها، جشنواره‌ای در شان و منزلت فرهنگ رضوی اجرا کنیم.

آیین اختتامیه جشنواره ملی خاطره‌نویسی رضوی روز جمعه ۶ اسفند ماه جاری ساعت ۱۹ از طریق فضای مجازی http://Aparat.com/dashti_tv نیز پخش خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار