مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: ۱۰۸ زندانی جرائم غیر عمد با ۹۰ میلیارد بدهی چشم انتظار نیکوکاران هستند.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 21 February 2022

به گزارش تابناک بوشهر، سید اسماعیل موسوی افزود: از این شمار زندانی چهار نفر زن و ۱۰۳ نفر مرد و سه نفر به دلیل دیه، ۳۳ نفر مهریه و ۷۲ نفر نیز به دلیل جرائم مالی در بند هستند.

وی اضافه کرد: از این میزان بدهی ۶۸ میلیارد تومان مربوط به محکومان مالی، ۲۲ میلیارد تومان مهریه و چهار میلیارد تومان دیه است.

موسوی اظهار داشت: از اول سال تاکنون ۱۰۹ نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان بوشهر با ۸۷ میلیارد تومان بدهی با همت خیران و ستاد دیه این استان آزاد شدند.

به گفته موسوی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان امسال تاکنون با پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی خیران استان و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیران کشوری، آورده زندانی، تخصیص تسهیلات و گذشت شاکیان زمینه آزادی این محکومان فراهم شد.

وی یادآور شد: هرچند مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به صورت رسمی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود اما در طول سال زمینه کمک خیران و نیک اندیشان فراهم است و دست یاری آنان را برای انجام این اقدام خداپسندانه به گرمی می فشاریم.

موسوی گفت: نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۵۵۲۳۸۴۱۰۰۵ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۳۸۰۷۲ به نام ستاد مردمی دیه استان واریز کنند و در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار