مسؤول کارگروه سلامت بانوان قرارگاه فاطمه الزهرا(س) اردبیل از فعالیت سفیران سلامت محلات با اجرای دوره اصلاح سبک زندگی و تغذیه سالم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 21 February 2022

لیلا صبحی، مسؤول کارگروه سلامت بانوان قرارگاه فاطمه الزهرا(س) اردبیل ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در دوره راهبران سلامت به عنوان سفیر سلامت شناخته می‌شوند، اظهار کرد: کارگروه سلامت خواهران قرارگاه فاطمه الزهرا(س) اردبیل فعالیت خود را با برگزاری دوره اصلاح سبک زندگی برای کنشگران، فعالین و علاقه‌مندان از شهریور ۱۴۰۰ شروع کرده است.

وی افزود: در این دوره بیش از یکصد نفر شرکت‌کننده حضور داشتند که با برگزاری آزمون، گواهی پایان دوره صادر شد.

مسؤول کارگروه سلامت بانوان قرارگاه فاطمه الزهرا(س) اردبیل بیان کرد: بعد از اتمام دوره مذکور، افراد دغدغه‌مند هر محله به عنوان رابطین سلامت یا سفیران سلامت، نسبت به ثبت نام برای برگزاری دوره سبک زندگی سالم در محله خود اهتمام می‌ورزند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های لازم، دوره اصلاح سبک زندگی و طب سنتی تداوم دارد و تاکنون در ۳ محله علی کوچه‌سی، محله ۵ آذر و محله آراز علی برگزار شده است که در این دوره‌ها ۶ جلسه اصلاح سبک زندگی و ۲ جلسه پیشگیری از بیماری کرونا، به صورت رایگان و با اعطای گواهی پایان دوره آموزش داده شد.

صبحی با بیان اینکه در ۵ محله نیز شناسایی اولیه و ثبت نام علاقه‌مندان حوزه سلامت، توسط سفیران سلامت صورت گرفته است، تصریح کرد: در روستای ایمیچه نیز اعلام آمادگی نموده‌اند که در اولویت برگزاری است.

وی گفت: کارگروه سلامت قرارگاه فاطمه الزهرا(س) در نظر دارد دوره تخصصی تربیت سفیران سلامت را برگزار کند که علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام در این دوره با شماره ۰۹۱۴۴۵۹۴۱۳۰ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار