روند افزایشی بستری‌های کرونا در استان اردبیل ادامه دارد و هم اکنون ۲۷۸ نفر بیمار مبتلا به کووید- ۱۹ در مراکز درمانی تحت مراقبت هستند.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 21 February 2022

به گزارش تابناک اردبیل، علی محمدیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با بستری ۴۹ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۲۷۸ بیمار رسید و متاسفانه طی این مدت ۴ مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است.
وی افزود: در حال حاضر ۴۶ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین خوشبختانه ۵۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.
تزریق بیش از ۳۲۱ هزار دُز سوم واکسن کرونا در استان اردبیل
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۴ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۳۷ هزار و ۴۹۳ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۱۹ هزار و ۴۲۴ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۲۱ هزار و ۱۴۷ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.
محمدیان گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان‌های خلخال، سرعین، نیر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بیله‌سوار، گرمی، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار