محموله لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و ساعت خارجی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان نیر در استان اردبیل کشف شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 21 February 2022

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ جواد تقوی جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور، ماموران یگان امداد شهرستان نیر هنگام گشت‌زنی انتظامی در خیابان امام خمینی (ره) شهر نیر به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و با هماهنگی قضایی خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ قلم انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و ۲۱ عدد انواع ساعت خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.
او اظهار کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال اعلام کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و خودروی حامل محموله قاچاق توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
سرهنگ تقوی اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.
وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام موردنیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار