دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: مشکل تعاونی مسکن نیروی انتظامی میاندوآب که از ۱۸ سال گذشته قابل حل نبود، با ورود و پیگیری این ستاد، رفع شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ 20 February 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین بهنام دلریش صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استانی، اظهار داشت: در راستای پیگیری مطالبات مردمی که جزو سیاست‌های اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و به دنبال دریافت گزارشات مبنی بر وجود مشکلاتی در خصوص زمین‌های تعاونی مسکن نیروی انتظامی میاندوآب، ستاد امر به معروف آذربایجان‌غربی به صورت جدی وارد این موضوع شد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و اسناد و مدارک موجود، ارائه سند و مجوز ساخت و ساز برای این زمین‌ها دارای منع قانونی نبوده و تنها دلیل طولانی شدن روند مشکلات نیز عدم هماهنگی میان دستگاه‌های مربوطه بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: با همکاری ادارات مختلف از جمله اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، هیئت مدیره تعاونی نیروی انتظامی استان و شهرداری میاندوآب چند مورد جلسه تشکیل و مشکلات موجود طرح و پیشنهادات رفع این مشکلات نیز ارائه شد که با همت و همراهی دستگاه‌ها، خوشبختانه شاهد رفع موانع شدیم.

وی ادامه داد: به دنبال رفع مشکلات این تعاونی، حدود 331 خانوار از بلاتکلیفی درآمده و نسبت به ساخت و ساز و دریافت اسناد زمین‌های خود اقدام می‌کنند که این امر مصداق رفع موانع از تولید مسکن است.

دلریش ضمن تاکید بر لزوم تغییر نگاه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: کاهش و حذف منکرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جزو وظایف ستاد است و نباید این فعالیت‌ها را منحصر در یک حوزه خاص کرد.

وی گفت: برای رسیدن به جامعه متعالی و دارای آرامش نیازمند این هستیم که در تمامی موضوعات مبتلابه امر به معروف و نهی از منکر کرده و با مطالبه‌گری درست از مسئولان نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار