مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: افزون بر ۱۱ هزار نفر از خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سراسر کشور تحت پوشش وزارت راه و شهرسازی هستند.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ 19 February 2022

به گزارش تابناک، حمید مردانیان در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زير مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، یک وظیفه همگانی بوده و  باید در حد توان به این خانواده‌ها خدمت‌رسانی کرد، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی از رتبه بالا از نظر تعداد پرسنل ايثارگران در كشور برخوردار است که اين نشان دهنده نقش موثر اين وزارتخانه در دوران دفاع مقدس است. 

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و بررسی نیازمندی ها و مطالبات خانواده محترم شهدا و  ایثارگران از اولویت های وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود، ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل در منطقه برخوردار است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران تاکید کرد: در این راستا تلاش داریم با سفر به همه استان ها در حد توان مشكلات و مسائل حوزه ايثارگران در مجموعه تحت پوشش این وزارتخانه را از نزديک بررسی و با برگزاری جلسات متعدد با رده‌های قانون گذار و اجرايی حسب تعهد و وظیفه گامی را در رفع موانع قانونی و اداری ارائه خدمات به این قشر از جامعه برداریم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: ۴۶ قطعه زمین از ابتدای سالجاری تاکنون توسط این اداره کل به منظور تامین مسکن خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان های سراوان، مهرستان و خاش واگذار شده است.

عطاء اله اکبری با بیان اینکه  همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌ و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم افزود: واگذاری این زمین ها براساس تفاهمنامه مشترک این اداره کل و بنیاد شهید و امور ایثارگران به ۱۰۹ خانواده معظم شهدا و ایثارگران سه شهرستان ذکر شده و در قالب دستور اقدام مشترک ساماندهی تامین مسکن جامعه هدف ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
SLR
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خبر مال 3 روز پیشه.....در پیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
گستاخ
علی سپاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
سلام بنده ما هیچ چیزی ندیدیم جانباز50 درصد شهرستان مهرستان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار