فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: نیرو‌های مسلح، دژ‌های استوار مردم هستند و امروز پس از ۴۲ سال با عنایت خداوند، نیرو‌های مسلح کشور در تمامی مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی حرفی برای گفتن دارند
کد خبر: ۱۰۲۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶ 16 February 2022
 
نیرو‌های مسلح، دژ‌های استوار مردم هستند
 
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: نیرو‌های مسلح، دژ‌های استوار مردم هستند و امروز پس از ۴۲ سال با عنایت خداوند، نیرو‌های مسلح کشور در تمامی مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی حرفی برای گفتن دارند.
به گزارش تابناک همدان از ملایر:سردار مظاهر مجیدی روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایرضمن قدردانی از زحمات نیرو‌های بسیج و سپاه و نیز مردم شریف و ولایت مدار شهرستان اظهار کرد: امام علی (ع) نیرو‌های مسلح را زینت مسئولان دانستند یعنی امروز یک نیروی مسلح قوی، افتخار تمامی مسئولان نظام است به طوریکه هر جا مقام معظم رهبری اراده کند، ما آنجا حضور خواهیم یافت.
 
وی با تاکید بر اینکه داعش نه برای سوریه و عراق بلکه برای ایران به وجود آمد، بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر در خصوص داعش به موقع عمل نمی‌کردیم، در کرمانشاه و همدان با ما درگیر می‌شدند.
 
مجیدی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح فرمان حضرت آقا را بر روی چشمان خود گذاشته و با دفاعی جانانه، امروز امنیت کامل را برای مردم عزیز فراهم کردند.
 
نیرو‌های مسلح، دژ‌های استوار مردم هستند
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان با اشاره به سخن امام علی (ع) مبنی بر اینکه نیرو‌های مسلح باعث عزت دین هستند، افزود: قبل از انقلاب بسیاری از ما مومن بودیم، اما نمی‌توانستیم حدود الهی را در کشور جاری کنیم و پس از انقلاب با وجود نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی امام خمینی (ره)، احکام اسلامی در منطقه جاری شد.

مجیدی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، دشمن تا نزدیکی همدان هم پیشروی کرد، اما فداکاری و اقتدار نیرو‌های بسیجی، سپاه و نیرو‌های مسلح عزت مردم را فراهم و امنیت را در تمامی کشور برقرار کرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم از این قدرت و اقتدار ایجاد شده توسط نیرو‌های مسلح بهره می‌گیرند، همانطور که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین افراد روی زمین و انتقام نیرو‌های مسلح از این افراد، آن‌ها با اینکه تجهیزات کافی داشتند، اما پاسخی به این انتقام ندادند.

مجیدی عدم پاسخگویی کشور آمریکا به انتقام شهادت حاج قاسم را اقتدار ایجاد شده در کشور توسط سبزپوشان سپاه و بسیج دانست و عنوان کرد: امروز باید به خود ببالیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبر ما تمامی توطئه‌های دشمن را از دور رصد کرده و به ما می‌گوید که دشمن کجاست و آتش را باید به کجا بریزیم.
 
نیرو‌های مسلح، دژ‌های استوار مردم هستند

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان در ادامه گفت: طبق فرمایشات امام خمینی (ره)، اگر در سراسر کشور آمریکا مسجد بسازند و بر روی مناره ها، شعار الله اکبر سر دهند، باور نکنید چرا که آمریکا شیطان بزرگ است پس باید تمام توان خود را برای این کشور بگذاریم.

وی ضمن قددانی از حضور پرشورمردم ملایر در پای صندوق‌های رای برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار داشت: عده‌ای که هشت سال سکوت کرده بودند، امروز شبهه ایجاد می‌کنند که چرا به طرف شرق رفتید در صورتیکه شعار نظام در ابتدای انقلاب، نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بوده است.

مجیدی با اشاره به سخن امام علی (ع) مبنی بر اینکه این افراد کلمه‌ی حقی را می‌گیرند، اما دنبال باطل هستند، تصریح کرد: اگر امروز ما به سمت شرق رفتیم، مستقل عمل کرده و مشکل اقتصادی خود را رفع کردیم چرا که رییس جمهور کشور در کاخ کرملین که ۱۰۰‌ها سال دین را عفیون جامعه معرفی می‌کرد، جلسه خود با رییس جمهور روسیه بعنوان یکی از ۵ قدرت جهان، تعطیل کرده و نماز را به جا می‌آورد.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اضافه کرد: اعتراض مردم هندوستان به پلیسی که به عکس حاج قاسم سلیمانی بی احترامی کرد، نشان دهنده‌ی عظمت جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان اعلام کرد: افزایش خودسازی جامعه، جامعه سازی، دولت سازی و تقدم سازی چهار محور اصلی سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج است که توسط مقام معظم رهبری پیش بینی شده است.

مجیدی با تاکید بر ضرورت کمک به دولت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، نهاده‌های دامی، مسکن و دیگر زمینه ها، گفت: طبق فرموده امام خمینی (ره)، ماحصل انقلاب، فراهم سازی زمینه برای ظهور حضرت مهدی (عج) است که برای دستیابی به این مهم، همه باید دست به دست یکدیگر دهیم.

وی با اشاره به اقدامات جهادی نیرو‌های بسیجی در دوران شیوع بیماری کرونا مانند تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها و ضدعفونی معابر، ادامه داد: امیدواریم سرهنگ علی اصغر فارسی، با تمام قوت کار خود را آغاز کند تا بتوانیم وظیفه و رسالتی را که نیرو‌های بسیج و شهدا بر دوش ما گذاشتند، در شهرستان ملایر اجرا کنیم.
 
نیرو‌های مسلح، دژ‌های استوار مردم هستند

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نیز با بیان اینکه به واسطه حضور قدرتمند و همیشگی سپاه و بسیج این شهرستان و فرماندهی خوب سرهنگ حسینی، ملایر در بسیاری عرصه‌ها طی چند سال گذشته خوش درخشید، گفت: سپاه و بسیج از سرمایه‌های عظیمی همچون سرمایه معنوی و اجتماعی برخوردار است که باید در تمامی عرصه‌ها حفظ و تقویت شود.

حسین فارسی وجود روحیه ایثار، گذشت و تقوا در کنار سرمایه معنوی را عامل اقتدار نیرو‌های مسلح و هراس دشمنان دانست و ادامه داد: سپاه و بسیج متعلق به یک جناح و گروه خاص سیاسی نیست، بلکه متعلق به همه مردم است و همه را در خود جذب کرده است.

 در این آئین، سرهنگ علی‌اصغر فارسی به عنوان سرپرست سپاه ناحیه ملایر معرفی شد و سرهنگ سیدجواد حسینی فرمانده سابق ملایر قرار است فردا به عنوان ناحیه سپاه همدان معرفی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار